Mycket låg kvalitet på bilparken i garaget.

Ovredsson
12 mars 2007 · 4 Inlägg

Då duger inte mina bilar in här i heller....
Enligt dole/Freddeponken då.........

Vw
ironhead volvoraggare
12 mars 2007 · 4 776 Inlägg

jag bara måste få säga att garaget inte är för dom som har mindre fina bilar så gott folk ni som har mindre finar bilar som tex en vanlig 240 bli medlem på gatbilar och lämna denna sida hehe

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
FireTraXX DFFL
12 mars 2007 · 9 020 Inlägg

ironhead skrev:
jag bara måste få säga att garaget inte är för dom som har mindre fina bilar så gott folk ni som har mindre finar bilar som tex en vanlig 240 bli medlem på gatbilar och lämna denna sida hehe

Efter en snabb titt på de bilder du har så förstod jag ditt inlägg tongue

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
Hurricane DRIVER @ HWR.se
12 mars 2007 · 621 Inlägg

Har läst igenom tråden och har även saxat en del
av Gorgs regler i sammanhanget.

Generellt

* Endast intressanta bilar i fint skick är tillåtna. Vad som är intressant och inte avgör administratörerna.

*Bilen måste ägas eller framföras av den som publicerar, alternativt någon närstående (sambo, släkting, förälder osv). Att publicera en bil man inte äger kan leda till avstängning!

*Inga sålda eller skrotade bilar.

*Inga vinterbilar, EPA-traktorer, A-traktorer, lastbilar, husbilar, båtar, radiostyrda leksaker, folkracebilar, motorcyklar med mera.

*Totala renoveringsprojekt / -objekt (med få undantag) är inte tillåtna.

Information / fakta

*Bilar utan eller med för lite information riskerar att tas offline.

*All information som uppges måste vara riktig.


Döm själva, ja vill inte kasta paj eller förnedra någon.
Men mina vinterbilar är faktiskt i bättre klass än en del
bilar här på Gorg.

Och i övrigt så är det ju roligt att titta på andras bilar,
jag menar man vet ju hur känslan var med nytt körkort och första bilen,
man var ju Kär helt enkelt smile och det är ju klart alla 18 åringar vill visa sina
"ståltheter", även om många andra tycker det är skrothögar!!

Kanske vore läge för en kategori med bruksbilar/vinterbilar åxå

- V8 - 4 ever . . .
_________________
Machin Fartmissbrukare
12 mars 2007 · 1 302 Inlägg

dole skrev:
Det finns massor av jätte fina bilar här och ute på gatorna, men en Audi eller Golf med lite stora hjul är kanske inte sinnebilden av ett entusiast fordon med lite exlusivitet.

Är det väghållning, lättat, trimmat, osv ja visst. Jag vet inte om min bil var speciellt intressant men den är i allfall exklusiv i de flestas ögon.

Det är ju skillnad på garage och GARAGE smile

Mvh dole

men snälla du... om d nu inte är nånting som håller dig kvar här.. varför fortsätter du då skriva? ta bort din användare å stäng av datorn å gå ut å dreggla över din egen bil..

att säga att andras bilar inte duger är  juh som att säga att  andras flickvänner/pojkvänner inte duger .. hade blivit ett rusktit krig om alla hade tyckt om en å samma...

så nu tycker ja att vi alla här med , enligt dig , bilar som inte borde få vara på denna sida ger dig en släng kyss å en spark i arselt ut härifrån.. adios *vinkevink* ...

Senast redigerat av Machin (12 mars 2007)

"I de blindas rike , är den enögde Kung"
loudness
12 mars 2007 · 4 554 Inlägg

tycker de har blivit en ruskig skillnat på bilarna sdenn ja blev medlem.. håller med chrizz de måste ha blivit hårdare krav och sen sitter de personern som har hand om sidan och plockar bort mängder med bilar som inte riktigt fyller upp kraven.. så ja tycker inte man ska gnälla utan istäkket njuta av alla bilar här som är riktitg goa!

ironhead volvoraggare
12 mars 2007 · 4 776 Inlägg

många andra som med mig skulle ju uppskatta om alla bilar var tillåtna sålänge dom inte är värsta skrothögar

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer
dole
12 mars 2007 · 10 Inlägg

Ovredsson skrev:
Då duger inte mina bilar in här i heller....
Enligt dole/Freddeponken då.........

Siroccon ja, inte den andra den är bara en bruksbil.

För mycket 240 med vingar tack och hej
dole
12 mars 2007 · 10 Inlägg

ironhead skrev:
många andra som med mig skulle ju uppskatta om alla bilar var tillåtna sålänge dom inte är värsta skrothögar

smile

För mycket 240 med vingar tack och hej
Ovredsson
12 mars 2007 · 4 Inlägg

Dole där har du fel... jag har dom bilarna för samma sak.. båda e bruks bilar, både e inte bruks bilar...................

Vw
chrizz Administratör
12 mars 2007 · 11 790 Inlägg

Jag tycker vi avslutar den här tråden nu, den kommer iallafall bara handla om vems bilar som "duger" och inte...

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang