Eftersökes = feta vinklade kromade utblås "diesel", nån som vet vart?

hangman
22 augusti 2012 · 2 174 Inlägg

tjena! Behöver ha tag i 2 grova dieselutblås kromade, jag vet det går köpa diesel japsar billigt, men dom rostar ( fast det är rostfritt så rostar dom) och det får inte plats på långa vägar med dom ljuddämparna, jag är bara ute efter ändrören, känns tråkigt köpa 2 ljuddämpare sen skära av ändarna, men det får bli så om ingen vet nån sida eller något det går köpa ?

tacksam för svar! smile

JaggaChafen Tesla Senior Technician
22 augusti 2012 · 2 307 Inlägg

E väll bara å gå till järnhandlar å köpa 2 st rostfria böjjar i valfri dimension.'

Förbered dig på att det lär kosta en slant med rostfritt syrafast bara.

The faster you go the closer you are to heaven. Mitt egna ordspråk
Proud Member of Team Trailer Trash
hangman
22 augusti 2012 · 2 174 Inlägg

JaggaChafen skrev:
E väll bara å gå till järnhandlar å köpa 2 st rostfria böjjar i valfri dimension.'

Förbered dig på att det lär kosta en slant med rostfritt syrafast bara.

får åka fråga nån järnhandel men som sagt, det är nog troligen billigare köpa 2 ljuddämpare för 1000 kr sen kapa dom..

DalleRacing
23 augusti 2012 · 1 738 Inlägg

Alla som säljer färdig byggda avgasrör har såna som ex simons/ rakarör m.m! Dom har bara utblås i dieselkrök skitsnygga wink kollade på 1 själv o kosta 500kr

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
hangman
23 augusti 2012 · 2 174 Inlägg

DalleRacing skrev:
Alla som säljer färdig byggda avgasrör har såna som ex simons/ rakarör m.m! Dom har bara utblås i dieselkrök skitsnygga wink kollade på 1 själv o kosta 500kr

tack, kan du vara snäll länka eller kolla vart de finns feta dieselutblås bara ändrör? mycket intresserad smile har inte hittat nått ställe än sad

FL3JM Inga konstigheter
23 augusti 2012 · 2 064 Inlägg

Finns billigt på eBay, 6" borde väl räcka?

http://www.ebay.com/sch/i.html?_nkw=6%2 … ;_osacat=0

Går säkert hitta större, är lite knepigt med sökfunktionen bara

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang