NYCKLAR SAMT LARMDOSA BORTA behöver hjälp omgående tack! !!BMW 525 E34!!

Kopenga
30 oktober 2012 · 133 Inlägg

careau skrev:
inga nycklar och inga papper.... roll

precis...

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Kopenga
30 oktober 2012 · 133 Inlägg

MarcusGronberg skrev:

Kopenga skrev:
Är det någon här som vet vad som krävs och om det går att demontera tändnings lås när rattlåset är i ? Eller kan man ev hitta någon kod osv på hur på tändnings låset för att kunna tillverka en ny nyckel till just det tändningslåset



Med vänlig hälsning, Jocke

tror du kommer få demontera allt, då det finns massa gudier på youtube om hur man demonterar låskolv, men då behövs nyckeln för låset ska vara i ett visst läge, så tror du kommer få demontera mycket.. =/ tro mig jag vet, lyckades knäcka min nyckel när jag låste upp bilen, kom dock in i bilen men när jag skulle stoppa den i tändningslåset så va nyckeln halv, resten av biten satt fast i dörren.. ett rent H*lv*t* -.-

ja det är väll det som väntas då! problemmet är bara hur man får den till garaget! då den ej står hemma:) har ca 2 mil till garaget!.. sad

when words "Honda" and "sport coupe" meet together it's a hot combination.
http://www.Honda-Prelude.com/
Mazda Rx-7 (Efini) "Violent" (1995)
Vettemannen >>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
30 oktober 2012 · 14 077 Inlägg

Kopenga skrev:

MarcusGronberg skrev:

Kopenga skrev:
Är det någon här som vet vad som krävs och om det går att demontera tändnings lås när rattlåset är i ? Eller kan man ev hitta någon kod osv på hur på tändnings låset för att kunna tillverka en ny nyckel till just det tändningslåset



Med vänlig hälsning, Jocke

tror du kommer få demontera allt, då det finns massa gudier på youtube om hur man demonterar låskolv, men då behövs nyckeln för låset ska vara i ett visst läge, så tror du kommer få demontera mycket.. =/ tro mig jag vet, lyckades knäcka min nyckel när jag låste upp bilen, kom dock in i bilen men när jag skulle stoppa den i tändningslåset så va nyckeln halv, resten av biten satt fast i dörren.. ett rent H*lv*t* -.-

ja det är väll det som väntas då! problemmet är bara hur man får den till garaget! då den ej står hemma:) har ca 2 mil till garaget!.. sad

Bärgare!!

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang