Angående: Tips och råd sökes för eventuell Garaget-träff i Växjö/Kalmar-trakten

RobiinK Rust Is Not A Crime
22 november 2012 · 1 215 Inlägg

gå med i BMC (Blekinge Midnigh Club) och KMC (Kalmar Midnight Club) på facebook där får du all info du behöver. Kan även tipsa om att det är träff den 1:a december kl 19.00 vid Ikea Kalmar

Tur att den gick sönder - Den höll inte ändå :)
Opel Kadett C "OldSparky" (1973)
Raquex
22 november 2012 ·

BunnA skrev:
gå med i BMC (Blekinge Midnigh Club) och KMC (Kalmar Midnight Club) på facebook där får du all info du behöver. Kan även tipsa om att det är träff den 1:a december kl 19.00 vid Ikea Kalmar

Kan bli lite svårt då jag inte har Facebook och har inga som helst planer på att gå med i det träsket heller. Så är lite därför som jag vänder mig till detta forum.

Trevligt! Får försöka ta mig dit då :-) Dock så sitter ju de mindre fina vinterfälgarna på nu :-P

_XeoN_ Drive It Like You Hate It
22 november 2012 · 334 Inlägg

Raquex skrev:

BunnA skrev:
gå med i BMC (Blekinge Midnigh Club) och KMC (Kalmar Midnight Club) på facebook där får du all info du behöver. Kan även tipsa om att det är träff den 1:a december kl 19.00 vid Ikea Kalmar

Kan bli lite svårt då jag inte har Facebook och har inga som helst planer på att gå med i det träsket heller. Så är lite därför som jag vänder mig till detta forum.

Trevligt! Får försöka ta mig dit då :-) Dock så sitter ju de mindre fina vinterfälgarna på nu :-P

+1!!!! Inge Fakebook här inte:D

___ Life´s A Bitch Then You Die ____
Volvo 945 Tdic "Knacket" (1991)
BMW 320 Diesel "Familjeåket" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang