4032
Sök

Opus bilprovning

galen
85 Inlägg
27 november 2012
Trådstartare
tja funderar på att boka tid där och undrar hur dom är?
Nån som har provat där? Bättre eller sämre än SBP?
Senast redigerat av wellis (27 november 2012)

Gymnasieutbildad däcksparkare
382 Inlägg
27 november 2012
wellis skrev:
tja funderar på att boka tid där och undrar hur dom är?
Nån som har provat där? Bättre eller sämre än SBP?

Märkte inte nån skillnad i skövde. samma folk som vanligt å dom kollar samma saker.

Motorer är som människor, Behöver de andningshjälp står inte allt rätt till.

668 Inlägg
27 november 2012
Frågade om det var någon skillnad när jag besiktade bilen igår, men han sa att det var samma anställda och allt annat var som vanligt också.

1 705 Inlägg
27 november 2012
Varierar nog från station till station skulle jag tro.
Här i Gävle är det en av bilprovningens gamla stationer som nu blivit Opus. Samma folk, samma lokaler och samma jobb. Ingen skillnad alls alltså. Eller jo förresten, tror faktiskt dom hade annan färg på jackan sist jag åkte förbi, så en skillnad finns det i alla fall. smile

619 Inlägg
27 november 2012
rcy skrev:
Varierar nog från station till station skulle jag tro.
Här i Gävle är det en av bilprovningens gamla stationer som nu blivit Opus. Samma folk, samma lokaler och samma jobb. Ingen skillnad alls alltså. Eller jo förresten, tror faktiskt dom hade annan färg på jackan sist jag åkte förbi, så en skillnad finns det i alla fall. smile

Jo andra kläder är väl den ända skillnaden tongue blir att fortsätta på Opus efter den fina besiktningen senast iaf

711 Inlägg
27 november 2012
Farsan besiktade bilen igår, såg då att det var Opus bilprovning (på Lidingö).
Några månader tidigare besiktade jag min BMW, då var det SBP. Tiden går fort tongue

Men såvitt jag förstod så var det samma som innan, farsan reagerade inte på något. Fick några anmärkningar, men det blev precis som det brukar vara o.s.v.

Så det är nog som sagts här ovan - samma lokaler, samma maskiner, samma rutiner, samma anställda. Bara annan ledning.

galen
85 Inlägg
2 december 2012
Trådstartare
har vart till opus i köping nu o de va samma trevliga personal o allt va som förut

Subba
18 Inlägg
9 december 2012
Opus bokninssida är väldigt ostabil, föredrog SBP!.

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
9 december 2012
jag fattade inte ens att de bytt namn innan jag såg det på protokollet...

Sök