Eftersnack: Team Tare Lugnt-Träffen KungensKurva Citygross

wadde Tryck och pys-åka
15 november 2012 · 884 Inlägg

Jaja, poäng där med att Nicke sa "pucklade på"
Men majoriteten andra refererar till det som putta på, dock med stackars unge i famnen.

Stora orden var det du som började med.

Behöver inte kika på filmerna, jag var som sagt på plats.
Jag vet inte var du drar din gräns för vad som är lugnt. Men att vi står bakom en backande polisbil, vars förare vi ville prata med, är inte direkt ett upplopp.

Du kan alltså inte tycka att knuffarpolisen vässade läget lite väl ?
Men det är fortfarande rätt så oväsentligt vilken uppfattning du bildar dig från klipp på youtube, för du var inte där

Audi 90 quattro "Gris-90" (1986)
IDMUD
29 december 2012 ·

wadde skrev:
PS.
Interna utredningen pågår fortfarande mot polismannen som körde bilen.

Vad blev utfallet?

Longben
31 december 2012 · 82 Inlägg

IDMUD skrev:

wadde skrev:
PS.
Interna utredningen pågår fortfarande mot polismannen som körde bilen.

Vad blev utfallet?

Att allmänheten hatar oss motorintresserade ännu mer. Att folk tycker att vi är bråkiga människor som bråkar med polisen osv.
Inga utredningar mot polisen kan ge oss några fördelar.

2013 = hårdare tag mot streetracing. Höga böter för felparkerare. Större starkare poliser. Batonger tårgas osv.
Polisen kommer börja likna urartade träffar vid derby matcher och agerar därefter.

Tack till alla som under året har kastat flaskor. Skrikigt hora till polisen å inte fattat att strettracing är olagligt. De är ingen rättighet vi tar os den å får leva med konsekvenser.

Tack dock till alla som fortfarande orkar med alla skrikande människor å fortfarande fixar träffar.

Gott nytt år. Å min nyårsönskan är att folk beteer sig på gatan vid race. Å vågar stå på sig när nån gör fel

Longben

Audi Rs6 80gte quattro "EL TORO FURIOSO" (1986)
TLO
31 december 2012 · 1 062 Inlägg

Longben skrev:

IDMUD skrev:

wadde skrev:
PS.
Interna utredningen pågår fortfarande mot polismannen som körde bilen.

Vad blev utfallet?

Att allmänheten hatar oss motorintresserade ännu mer. Att folk tycker att vi är bråkiga människor som bråkar med polisen osv.
Inga utredningar mot polisen kan ge oss några fördelar.

2013 = hårdare tag mot streetracing. Höga böter för felparkerare. Större starkare poliser. Batonger tårgas osv.
Polisen kommer börja likna urartade träffar vid derby matcher och agerar därefter.

Tack till alla som under året har kastat flaskor. Skrikigt hora till polisen å inte fattat att strettracing är olagligt. De är ingen rättighet vi tar os den å får leva med konsekvenser.

Tack dock till alla som fortfarande orkar med alla skrikande människor å fortfarande fixar träffar.

Gott nytt år. Å min nyårsönskan är att folk beteer sig på gatan vid race. Å vågar stå på sig när nån gör fel

Longben

Bästa sammanfattningen jag sett. Gott nytt år!

"You Go, we go!"
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang