jag kom körandes skulle svänga in på min parkering börja blinka och svängde helt plötsligt sa det PANG körde tydligen en moppe förare om mig samtidigt och krockade in i mig vänster fram och flög 10-15 m moppen och förare . längre fram ner i diket
som jag minns är det moped förarens fel och får inte köra om
Han får inte göra en omkörning om det inte är säkert men samtidigt får du inte svänga om det inte är säkert. Det är en liten knivig situation så det är svårt att säga hur dom kommer döma men du får vara beredd på att risken finns att du åker på det.
Hört om liknande olyckor med motorcyklar och då har bilförarna åkt på det då man måste kolla i backspegeln att ingen är påväg att köra om innan man svänger.
Tror också att du kommer åka på det hänt mig med jag låg för omkörning å bilen framför den jag körde om svängde vänster körde in i sidan på bilen han åkte på det
okej det finns vittnen som har sett händelsen och polisen sa till mig att en av dom såg mopeden komma Fort och även ett vittne där mopeden har kört om en bil i hög fart starx innan
Saab Racing
Helsingborgs Street Race
Team Dream On
Din Dröm - Min Verklighet
Jag körde fort jag med hade han tittat i döda vinkeln som det nu heter hade han sett mig men på grund av att jag redan låg i det körfältet å han svängde alltså korsa mitt körfält åkte han på det
Tror ju inte att mopedföraren kommer gå ostraffad ur detta men troligen gör tyvärr inte du det heller. Hursomhelst kan vi ju bara spekulera, bara att vänta och se vad polis och försäkringsbolag kommer fram till.