3876
Sök

En bra bilmekaniker i STHLM

304 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Vem känner en bra bilmekaniker i STHLM som jobbar snabbt och inte så dyrt? Killen skall också kunna en del om trim. lol

I have my own race...

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
1 april 2007
Du menar att du tänker anställa svart arbetskraft, fy fy tongue

10 287 Inlägg
1 april 2007
Hmmm....

Jag känner flera BRA mekaniker i Sthlm som räjsar och trimmar på fritiden men ingen av dom skäms för att ta betalt för det dom gör.

/Göran

Sir_Ed skrev:
bra bilmekaniker och inte så dyrt?

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI

304 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
Sharky skrev:
Hmmm....

Jag känner flera BRA mekaniker i Sthlm som räjsar och trimmar på fritiden men ingen av dom skäms för att ta betalt för det dom gör.

En sak att ta betald för det vad man gör och gör bra och helt annan sak att hitta på fel och priser wink

I have my own race...

304 Inlägg
1 april 2007
Trådstartare
bumpe skrev:
Du menar att du tänker anställa svart arbetskraft, fy fy tongue

Jag betalar vad jag blir begärd och sedan är det killens ansvar att skötta skatter cool

I have my own race...

Mustang-tuner
12 Inlägg
304 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
Japsdämpare skall på smile

I have my own race...

Lastbilsmekaniker
3 878 Inlägg
2 april 2007
Trim och japsdämp e inte samma sak, japsdämp kan du be en fordonselev montera...

304 Inlägg
2 april 2007
Trådstartare
bumpe skrev:
Trim och japsdämp e inte samma sak, japsdämp kan du be en fordonselev montera...

Då hade jag fel uppfattning.yikes Skall vända mig till närmaste gymnasium.big_smile

Alvarligt talat förstör jag att det inte är så avancerat att montera en japsdämpare. Men tyvärr hade jag tråkig erfarenhet av brist på kunskap och engagemang hos dem personer jag var i kontakt med. Som tur rekommenderade en arbetskompis en duktig mekaniker idag. Tackar alla för era kommentarer. smile
Senast redigerat av Sir_Ed (2 april 2007)

I have my own race...

Sök