2530
Sök

Var köper man reservdelar?

2 Inlägg
10 februari 2013
Trådstartare
Hej!

Har varit i kontakt med Biltema, som inte verkar ha den tändkabelsats jag är ute efter , till en Opel Astra 1.4 från 1996.
Försöker hitta nån annan reservdelsbutik, men verkar inte existera. Mekonomen finns klart, men är svindyra.
Någon som känner till någon butik? Var köper ni själva reservdelar?
Ps: Var inne på mister auto, men det går inte att betala till dem.... och därmed inte heller att beställa reservdelar.

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 371 Inlägg
10 februari 2013
hnordell skrev:
Hej!

Har varit i kontakt med Biltema, som inte verkar ha den tändkabelsats jag är ute efter , till en Opel Astra 1.4 från 1996.
Försöker hitta nån annan reservdelsbutik, men verkar inte existera. Mekonomen finns klart, men är svindyra.
Ps: Var inne på mister auto, men det går inte att betala till dem.... och därmed inte heller att beställa reservdelar.

Vad är det som gör att det inte går att betala till dom? Finns det ingen tändkabelsats där man säljer Opel?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
10 februari 2013
hnordell skrev:
Hej!

Ebay.de är din vän
köper till 99% ifrån Tyskland, även med frakt ÄR det billigare än hemma här tyvärr samt är utbudet ljusår ifrån Sverige

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

Volvo tönt... =)
2 349 Inlägg
10 februari 2013
skruvat.se har kanske..

de har iaf till vissa av motorerna...

KHRacing
10 februari 2013
köp universal kablarna i silikon & kapa till rätt längd. finns ersättningshlsor man klämmer på . bra & fantastiskt billigt.

Forummoderator
9 299 Inlägg
10 februari 2013
Ebay som sagt. Hemma i brevlådan till bråkdelen av priset. Jag köpte en sats till farsans ådi hundra för typ 100spänn. Inte gjord av guld men funkar.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.

Sök