En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Men...Jag fick en vinge, två backspeglar, plastrep och omlack av två stötfångare + lister & dörrlister fixade för en smörgåstårta. Som jag inte behövde betala en krona för:)
Men...Jag fick en vinge, två backspeglar, plastrep och omlack av två stötfångare + lister & dörrlister fixade för en smörgåstårta. Som jag inte behövde betala en krona för:)
Det är ju tur att man är lackerings praktikant:P hehe Fick en gratis lack av företaget Och så får man ju jobba över sommarn så får man säkert nå mer.. hehe Mvh kimpa
Det är ju tur att man är lackerings praktikant:P hehe Fick en gratis lack av företaget Och så får man ju jobba över sommarn så får man säkert nå mer.. hehe Mvh kimpa
A det är ju nice, från uppsala ser jag = )
Jajamensan.. såg nyss att oxå va från uppsala.. men jag har aldrig sett din bil.. vart bor du mer närmre då? mvh kimpa
En polare fick sin Honda Shadow lackad för 500 kr i polska ciggareter Tank + skärmar.. Skulle kosta flera tusen om han hade lackat och tagit kvitot..
om det är en lite mysko firma som ligger avsides så skadar det inte att fråga vad det kostar utan kvitto
En annan polare ville serva sin bil.. skulle kosta ca 5 000 kr med kvitto och utan så kosta det ca 250 kr (en platta öl) + materialet då som bara kosta en eller två tusenlappar eller så! iofs fick han ingen garanti eller så men det gjorde han och mekanikern upp så blev det något fel så var det bara rullar ner bilen så skulle han fixa den...
Sjukt dyrt med arbetskraft så är man lat så får man ha en bra inkomst istället ;D