Eftersnack:norbergs träffen flyttad till fagersta

bmw_xxx
5 maj 2013 · 75 Inlägg

Hej någon som har lite bilder från träffen ??cool

Senast redigerat av bmw_xxx (5 maj 2013)

här är den med nytt avgas ooo snygt:)
Volvo 940 turbo "Höllö Performance" (1996)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
5 maj 2013 · 5 092 Inlägg

Undrar det samma. Hämtade kameran men fick tyvärr inga bilder varken från Fagersta hallen eller fårbo :p

Icegirll
5 maj 2013 · 2 Inlägg

Jag har några få bilder. typ 5 st.. men det är mobil bilder så dom är ganska så suddiga.. speciellt dom 3 som är tagna när det är mörkt. Men vill ni att jag ska lägga upp dom ändå så hojta till. smile

Saab 9000 "A50" (1998)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
5 maj 2013 · 5 092 Inlägg

Kör på smile roligare än inga alls

Icegirll
5 maj 2013 · 2 Inlägg

Förhoppningsvis är dett rätt länk. ^^ http://www.garaget.org/mypage/gallery_i … ge=1952084

Saab 9000 "A50" (1998)
bmw_xxx
5 maj 2013 · 75 Inlägg

Nästa gång det ska vara träff i fagersta så är det ju en ide att ha träffen vid stora parkeringen framför (Ludvig Petterssons möbelaffär) mellan gammla okq8 och statoil.. då stör man ingen plus att man har nära till macken om man vill dit ...bara ett förslag vad tycker ni om det ??

här är den med nytt avgas ooo snygt:)
Volvo 940 turbo "Höllö Performance" (1996)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
6 maj 2013 · 5 092 Inlägg

Jo det var en bra ide. Har även tänkt det tidigare men kanske ska prova där nästa gång. Dock hjälpte det inte ens att vi åkte till fårbo för polisen kom dit ändå och började skriva ut böter. Så dom ber alla åka någon annan stans mer avskilt och då åker vi upp dit. För att inte störa. Men men. Dom hade till och med skrivit på deras facebook sida om antagligen Fagersta träffen och säger bara en sak, är crusing i Fagersta i helgen. Mitt inne i stan med massa fylla och väldigt högljuda bilar, kanske ska ringa och klaga lika mycket då och se vad dom gör åt det :p

bmw_xxx
6 maj 2013 · 75 Inlägg

jo det är ju så dom har ju inget bättre för sig:) men flytta träffen dit jag sa så stör man ingen smile ta gärna ligan och kom på nya träffen i surhammar  på lördag wink kolla tråden ..

här är den med nytt avgas ooo snygt:)
Volvo 940 turbo "Höllö Performance" (1996)
Piratstikin 2015 Dbakuten.
6 maj 2013 · 5 092 Inlägg

bmw_xxx skrev:
jo det är ju så dom har ju inget bättre för sig:) men flytta träffen dit jag sa så stör man ingen smile ta gärna ligan och kom på nya träffen i surhammar  på lördag wink kolla tråden ..

Jaa det låter intressant, ska se om man kan få ihop några bilar wink

bmw_xxx
6 maj 2013 · 75 Inlägg

låter toppen det wink

här är den med nytt avgas ooo snygt:)
Volvo 940 turbo "Höllö Performance" (1996)
Kulpahjul
9 maj 2013 · 205 Inlägg

höll på att springa ifatt bönderna som burna/spruta grus inne på parkeringen å slå ihjäl dom, nejtack till nästa gång och ja tack till det riktiga mimermeet!

Trying is the first step towards failure
Piratstikin 2015 Dbakuten.
9 maj 2013 · 5 092 Inlägg

BmW_Tokig skrev:
höll på att springa ifatt bönderna som burna/spruta grus inne på parkeringen å slå ihjäl dom, nejtack till nästa gång och ja tack till det riktiga mimermeet!

ja det är riktigt synd att det ska hållas på inne på perkeringen, såg en som fick nå jätte häng inne på parkeringen och det flyger ju grus till en förbannelse..

memermeet är det dock ingen som burnar på utställningsområdet iallafall smile

Kulpahjul
9 maj 2013 · 205 Inlägg

Piratstikin skrev:

BmW_Tokig skrev:
höll på att springa ifatt bönderna som burna/spruta grus inne på parkeringen å slå ihjäl dom, nejtack till nästa gång och ja tack till det riktiga mimermeet!

ja det är riktigt synd att det ska hållas på inne på perkeringen, såg en som fick nå jätte häng inne på parkeringen och det flyger ju grus till en förbannelse..

memermeet är det dock ingen som burnar på utställningsområdet iallafall smile

Precis, därför jag gillar det bättre smile

Trying is the first step towards failure
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang