Hur kan denna bil -92 bara ha kört 10,000 mil?

Pirre-Street
15 mars 2012 · 23 Inlägg

Min polo hade rullat 6900 mil när jag köpte den smile

Danyeal
15 mars 2012 · 420 Inlägg

Pirre-Street skrev:
Min polo hade rullat 6900 mil när jag köpte den smile

söta Pirre, snart får vi ut o cruiza

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
RD_87 Skrotsamlare
15 mars 2012 · 4 031 Inlägg

Min mamma har en Saab 9000 -90 som gått lite under 10k. När hon ärvde den hade den gått 4700 2008. Jag hade själv en amazon med en mätarställning på 8k, i den var klädseln 100% perfekt så det är ju fullt möjligt.
Så visst kan bilar gå löjligt lite ibland.

Det är aldrig försent att förvärra ett dumt beslut...
TS_quattro fyrkrafsare
15 mars 2012 · 1 443 Inlägg

Klart den kan ha gått så lite, tjejens corolla från 87 har just nu gått 8500 mil, ser inget konstigt med 10000 på en 92:a, ovanligt ja, orimligt nej...

Riktiga bilar är fyrhjulsdrivna...
Numera leg. grusligist!
Subaru Legacy Station 2.0R "Obsidian Black Pearl" (2007)
PLindblom
16 mars 2012 · 1 200 Inlägg

PMa mig din mailadress, så kan jag skicka över de fyra senaste besiktningsprotokollen för preluden. Att bilen har haft 16 stycken ägare känns något märkligt i kombination med bilens låga miltal. Varje ägare har kört i snitt 625 mil med den tongue

Om jag vore intresserad av att köpa bilen skulle jag kontakta den tredje senaste ägaren och fråga henne vad hon tyckte om den samt varför hon sålde den efter bara två månader. Säg till om du vill ha hennes telefonnummer.

Waahlvik
16 mars 2012 · 508 Inlägg

dock stämmer inte alltid miltalen på transportstyrelsen. om vi säger en bil som gått 80 tusen. kan ha gått 50 tusen enligt mätarn, å då skriver dom ju av de å de ändras till de skrivna miltalet på transportstyrelsen, fast bilen kan ha gått 80 tusen?

Mercedes E220 CDI "Stortysken" (2013)
Danyeal
16 mars 2012 · 420 Inlägg

Minister skrev:
PMa mig din mailadress, så kan jag skicka över de fyra senaste besiktningsprotokollen för preluden. Att bilen har haft 16 stycken ägare känns något märkligt i kombination med bilens låga miltal. Varje ägare har kört i snitt 625 mil med den tongue

Om jag vore intresserad av att köpa bilen skulle jag kontakta den tredje senaste ägaren och fråga henne vad hon tyckte om den samt varför hon sålde den efter bara två månader. Säg till om du vill ha hennes telefonnummer.

tack så mycket min vän, tack allihopa för era svar! Jag köpte bilen idag för 13,000 och är jävligt nöjd med den, var i mycket mycket bra skick, dock ingen stereo men de fixar vi-! Tack åter igen

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Bill_Bull Truck/Bil mekaniker
4 februari 2013 · 159 Inlägg

lite sent nu kanske. men de är en jävla skojare de. lade ut en caddy diesel för ett år sedan typ samma som datumen på era inlägg. ringde 4 snubbar med 4 olika nummer och namn och gav 4 olika bud på bilen. de roliga i allt var att de var samme röst och samma brytning. och till slut ringde jag upp så kallade fredrik som gav högst bud och snubben svara Ammes bilar. som tidigare hade skickat 5 mail med olika bud med samma mail adress utan att svarat honom. fick till slut lämna bilen hemma hos honom och ta bussen hem.... haha sikken lirare det var.

Subaru Legacy GT SPEC-B "WR LIMITED" (2004)
daniel1992
2 juni 2013 · 2 Inlägg

alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu

SportPilot Ubåtsingenjör
3 juni 2013 · 7 232 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu

exakt samma inlägg som du skrev i en annan tråd om dessa skojjare tongue sluta nu

Porsche 911 Targa "räserbubblan" (1972)
azid Det som inte dödar gör ont
3 juni 2013 · 2 668 Inlägg

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu

Att inte vissa föddes döva, stumma och blinda så man slapp sådant här dravel. Du min herre är den som är idioten.

2slow
Mattsson_91 Självlärd
8 juni 2013 · 3 083 Inlägg

CHEEVA skrev:

daniel1992 skrev:
alltså är ni helt dumma i huvudet klart som fan att det inte ska gå att pruta när deras bilar redan ligger billigast i hela Sverige redan och hur tror ni att dem ska kunna betala sina utgifter och tjäna någon ting om dem dem ska ge ut gratis bilar till alla er ja har själv handlat en bil där för två  år sedan och bilen funkar suveränt än än idag även så brukar ja köpa bilar där och sälja dem vidare för dem har så underbara priser så lägg ner med det snacket nu

exakt samma inlägg som du skrev i en annan tråd om dessa skojjare tongue sluta nu

Hahaha kul att han lägger det här inlägget i en tråd som inte direkt handlar om företaget ens. Utan om en bil som dom säljer. Som dessutom blev köpt av trådskaparen xD.

Ett sätt är ju att läsa igenom tråden innan man skriver nått kanske.

Det är fysiskt möjligt att korsa två bilmärken men det är psykiskt skadligt
Projektet (lagt på is) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=158292.
Saab 9-5 (2002)
v70tdi
8 juni 2013 · 106 Inlägg

Be att få logga in på sbp med honom, där kan du ju se en bra bit tillbaka.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang