A6 2,7 Avant bi turbo Q-00 bra eller anus?

jk Tjeckisk maffia medlem
21 december 2004 · 71 Inlägg

A6 2,7 Avant bi turbo Q-00 bra eller anus?

Vad ska man kolla extra på vid beg. köp??

mrcelica
22 december 2004 · 1 639 Inlägg

anus !
Kvaliteten på Audi är ett hån i förhållande till prisbilden...
Sedan att dom tappar bromsförmågan i slaskigt väder är ju heller inte så kul...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
-Ncs-
28 december 2004 · 321 Inlägg

jk skrev:
A6 2,7 Avant bi turbo Q-00 bra eller anus?

Vad ska man kolla extra på vid beg. köp??

Inget fel på den bilen alls, audi gör riktigt bra bilar, plus du kommer tycka den e riktigt skoj på vintern :-). Kolla så den är i fint skick, ingen rost eller liknande, plus att den är sv-såld och har en korrekt ifylld servicebok.

/Ncs

Tough ain´t...ENOUGH!
ttmike
28 december 2004 · 15 Inlägg

mrcelica skrev:
anus !
Kvaliteten på Audi är ett hån i förhållande till prisbilden...
Sedan att dom tappar bromsförmågan i slaskigt väder är ju heller inte så kul...

är det nåt du har läst/upplevt själv eller händer det på precis alla bilar av den modellen?

Senast redigerat av ttmike (28 december 2004)

mrcelica
28 december 2004 · 1 639 Inlägg

ttmike skrev:
är det nåt du har läst/upplevt själv eller händer det på precis alla bilar av den modellen?

Bromsarna har man juläst om i diverse motorblaskor, och vad det gäller kvalliteten så har jag bekanta och vänner som kör Audi och tycker att dom inte alls lever upp till ryktet...
Sedan har vi designen inuti... Visst är många snygga att titta på, men interiören 'r ett hån för bilar i den prisklassen... Ta ex. A3 och TT ! Betalar man så mycket för en bill så kanske man vill att interiör och instrumentering ska vara åtminstonde lite ombonad och sportig, men det är sparsmakat till tusen, cockpitkänsla existerar inte...

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
mrcelica
28 december 2004 · 1 639 Inlägg

P. Hansson skrev:
jag tycker inte att det är nån bil o klaga på alls men dom ligger ju rätt högt i pris tyvärr.

mrcelica hatar du alla bilar utom din egen.?. Tycker att det verka så.?

Vad grundar du det på, alla positiva kommentarer om andra personers fina bilar jag skrivit här ??? Om bromsar slutar fungera, tycker jag det finns anledning att klaga, men men det kanske inte stör dig... Hatar man alla andra bilar för att man tycker att Audi har fisiga inredningar ? Jag menar, man tillbringar ju ganska mycket tid inuti bilen och då kan det ju vara trevligt om den är lika nice inuti som utanpå, och så är det inte med TT'n och A3:an....

SKAPAREN AV TRÅDEN UNDRADE VÄLL VAD FOLK TYCKTE OM AUDI ELLER HAR JAG FEL ?????????????????????????????????

Senast redigerat av mrcelica (28 december 2004)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
P. Hansson
29 december 2004 · 106 Inlägg

Jag orkar int me nå snack. Missuppfattade det hela.=/

---???---
ttmike
29 december 2004 · 15 Inlägg

mrcelica skrev:

P. Hansson skrev:
jag tycker inte att det är nån bil o klaga på alls men dom ligger ju rätt högt i pris tyvärr.

mrcelica hatar du alla bilar utom din egen.?. Tycker att det verka så.?

Vad grundar du det på, alla positiva kommentarer om andra personers fina bilar jag skrivit här ??? Om bromsar slutar fungera, tycker jag det finns anledning att klaga, men men det kanske inte stör dig... Hatar man alla andra bilar för att man tycker att Audi har fisiga inredningar ? Jag menar, man tillbringar ju ganska mycket tid inuti bilen och då kan det ju vara trevligt om den är lika nice inuti som utanpå, och så är det inte med TT'n och A3:an....

SKAPAREN AV TRÅDEN UNDRADE VÄLL VAD FOLK TYCKTE OM AUDI ELLER HAR JAG FEL ?????????????????????????????????

Tar absolut inte illa upp men min TT som jag hade fick jag bara positiva kommentarer speciellt om interiören. Då sambons familj är familjen audi o jag kört allt från deras A6:a audi 100 mm så det enda jag kan klaga på i bromsväg är att min TT:s bromsar var för små bak
Ps: Min fråga till dig tidigare var egentligen om du bara läst eller om du provat själv
ursäkta om jag har fel men svaret verkar vara att du bara har läst

bamse123
5 januari 2005 · 2 Inlägg

helt ok, bra att trimma osv, dålig kvalité kanske men annars!

mrcelica
8 januari 2005 · 1 639 Inlägg

Ja, bromsarna har jag läst, och HÖRT om.... Det var ju ganska stort rabalder efter att folk förolyckats när deras bromsar plötsligt slutat fungera..

Menar inte att TT interiören är dålig, men den ger ett intryck av att man sitter i en liten småbil. En sportbil ska ha en fet ombonad interiör tycker i alla fall jag...

Senast redigerat av mrcelica (8 januari 2005)

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang