Normal körning drar v6an 1.5 ggr 4an. Vid hård körning säkert 3 ggr mer.
2.8 6an är dessutom helt värdelös, slö som fan. Mitt råd är att köpa DOHC motorn.. 2.8 6an försvann 88 dessutom och ersattes med en "lite" bättre 2.9 liters variant.
Normal körning drar v6an 1.5 ggr 4an. Vid hård körning säkert 3 ggr mer.
2.8 6an är dessutom helt värdelös, slö som fan. Mitt råd är att köpa DOHC motorn.. 2.8 6an försvann 88 dessutom och ersattes med en "lite" bättre 2.9 liters variant.
Helt värdelös är den inte, Du har ju bättre vrid och inte är den farligt mycket dyrare än en vanlig 2.0 efter landsväg. Det är klart om du är tung på foten att den kan dricka. Men det kan en 2.0 också, Inga problem.
Jag kör själv både 2.8 och 2.0Dohc.
Sen har vi de två olika inpruten på 2.8, K-Jet och EFi. Lite förhastade slutsatser..