Gatzone skrev:
master_lars skrev:
Kan tänka mig att det inte är billigt heller att handla på volvo Original, de tar ju 200:- för en ciggtändararmatur, exakt samma som finns på biltema för 29:-
Antar att du handlade på Bilia? De har ju varit lite i blåsväder, iaf här nere i sthlm..
På vilket sätt har dom varit i blåsväder?? *nyfiken*
Alla bilar som har servats eller reparerats på bl.a Bilia i Segeltorp har inte reparaerats med Volvo originaldelar, utan piratdelar, dock har man tagit betalt för originaldelar som man inte monterat.. Man har även slarvat vid service och inte gjort annat än att byta olja och oljefilter.
Nu senast fick ja höra av en god vän som har ett åkeri som är bundet till PEX, att hans Renault Kangoo hade rasat, kamremen hade gått av, dock var den bytt för 220 mil sedan på Bilia i Segeltorp enligt räkningen... Det visade sig att Bilia i Segeltorp inte bytt kamremen. Kan inte förstå hur man kan göra så mot sina kunder...
Min mor hade en Renault Clio för ett tag sedan, den var inne på sevice på Bilia i segeltorp, enligt räkningen vi fick hem så hade man bytt tändstift, olja, oljefilter, luftfilter m.m.
Jag gjorde en närmare kontroll, och man hade inte bytt luftfilter eller tändstift, bara att åka tillbaka till verkstaden och reklamera...
Så alla ni som äger en Volvo eller Renault, passa er för Bilia i Segeltorp..