Parkeringsidioter!

Vroomfondel
6 augusti 2013 · 72 Inlägg

Eurobandit skrev:
Ja egentligen får man ej ta bild på andras bilar utan ägarens tillåtelse vad jag vet

Hahaha! lollollollol

(Var får folk alla dumheter från?)

Bättre redlös än flatlöss
Nightmare89
6 augusti 2013 · 939 Inlägg

dasboot skrev:

OE skrev:
Mest irriterad blev jag när man parkerat vipern och skulle in och handla och kommer tillbaka till en pappa som tar kort på bilen med sina tre barn liggande över fronten, tur att man är en lugn person...

hade en polare som gick ut för att hämta något när vi var på Dreamhack i Jönköping. Han möttes av en använd kondom bredvid bilen och ett "fettigt" rump märke på bilen......

Va glad för det!!!

Jag fick min bil sprayad med orange neon färg hela högra sidan….. tur nog skitbilen men ändå…..

BudgetDunkaren Osponsrad
6 augusti 2013 · 1 631 Inlägg

NoFantasy skrev:
gjort personen ifrågas liv till ett helvete, jag hade sökt vart han bodde och när han inte är hemma så skulle jag höjt golvet och sänkt taket i hans hus. vänt dörren upp och ner. spikat igen alla fönster! vända på fläktmotorn i spisfläkten så det blåser massa äckel på maten istället för att suga! jag skulle även vända på knivarna på hans gräsklippare!
tänker även möblera om i hans hus engång i veckan! elda upp hans post. byta hans hund mot en mindre hund, ändra stegen i trappan och måla om hallen! big_smile

Haha wtf ? Va du för arg för Anger Management gruppen wink hehe.


Åter till ämnet. Jag hade sagt till den odågan som rört min bil. Och hade denne fåntratt satt sig emot så hade jag sonika tagit ett rejält skutt rakt in i framrutan på hans bil. punkt slut.

Roger Rodas 19751031 - 20131130. (Han dog samtidigt som PW)
TooS Hjultomte
6 augusti 2013 · 1 500 Inlägg

BudgetDunkaren skrev:

NoFantasy skrev:
gjort personen ifrågas liv till ett helvete, jag hade sökt vart han bodde och när han inte är hemma så skulle jag höjt golvet och sänkt taket i hans hus. vänt dörren upp och ner. spikat igen alla fönster! vända på fläktmotorn i spisfläkten så det blåser massa äckel på maten istället för att suga! jag skulle även vända på knivarna på hans gräsklippare!
tänker även möblera om i hans hus engång i veckan! elda upp hans post. byta hans hund mot en mindre hund, ändra stegen i trappan och måla om hallen! big_smile

Haha wtf ? Va du för arg för Anger Management gruppen wink hehe.


Åter till ämnet. Jag hade sagt till den odågan som rört min bil. Och hade denne fåntratt satt sig emot så hade jag sonika tagit ett rejält skutt rakt in i framrutan på hans bil. punkt slut.

Fronda låt smile

Min bil går inte för sakta. Bara inte snabbt nog!!!
v70tdi
6 augusti 2013 · 106 Inlägg

Volvo544special65 skrev:
Jag hade brytt mig oavsett skicket på bilen då det är en principsak.

^this

Eurobandit DET VAR BÄTTRE FÖRR!
6 augusti 2013 · 314 Inlägg

Vroomfondel skrev:

Eurobandit skrev:
Ja egentligen får man ej ta bild på andras bilar utan ägarens tillåtelse vad jag vet

Hahaha! lollollollol

(Var får folk alla dumheter från?)

Hmm.. man kanske trollade lite tongue

Youtube.com/Theeurobandit
MeepMeep Finraggare
7 augusti 2013 · 2 381 Inlägg

Försök inte nu - du hade fel.

Men för att sammanfatta lite vad jag funderat på de senaste inläggen är att det inte finns någon som helst anledning till att gapa, bråka, sparka in någon dörr eller slå upp ens egen med full kraft för att man fått ett märke i sidan. Tror ju inte ni får ut mer ersättning för att ni springer efter en tant in på Ica och högljutt och med yviga rörelser tar diskussionen - utan snarare att man förklarar att man tar väldigt illa vid sig när vederbörande inte gjort rätt för sig och undrar hur man skall lösa detta på ett för båda parter smidigt sätt.

Finns ingen anledning att gå bonanza...

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
LordLife
7 augusti 2013 · 998 Inlägg

Hänt mig många gånger det här med att folk öppnar dörren och slår i min bil. Senast var det en barnfamilj som parkerat bredvid och mamman i familjen riktigt slängde upp sin dörr på min bil medans jag och exet satt i bilen.
Om inte hennes barn kunde svordomar innan så lärde dom sig det då. Ett av svaren man fick var är ju bara en bil.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
KZ2
7 augusti 2013 · 18 Inlägg

Det är ju "bara" en bil i hennes ögon tyvärr.. Det är många som tror det och de förstår inte hur det känns när man har bilen som intresse och har lagt ner bra många timmar och en del pengar för att den ska se bra ut. Men förhoppningsvis har hon lärt sig nått iallafall.

dasboot
7 augusti 2013 · 441 Inlägg

Jag har fått en kundvagn inkörd bak i min förra bil. Tanten var på ica maxi och handla medans jag var i andra butiker. Hon ringde när hon stod i kassan och jag började åka dit, stannade i last zonen och slår av tändningen. Då säger det bara Bandonk bak i bilen. Kliver ur och ser en gubbe gå vidare med sin kundvagn och som skrek att jag var en hora och där får man inte stå. Tjejen kom precis ut och såg när han körde in i bilen. Hade 10st andra vittnen, men polisen la ner åtalet för brott kunde ej styrkas.

v70tdi
8 augusti 2013 · 106 Inlägg

dasboot skrev:
Jag har fått en kundvagn inkörd bak i min förra bil. Tanten var på ica maxi och handla medans jag var i andra butiker. Hon ringde när hon stod i kassan och jag började åka dit, stannade i last zonen och slår av tändningen. Då säger det bara Bandonk bak i bilen. Kliver ur och ser en gubbe gå vidare med sin kundvagn och som skrek att jag var en hora och där får man inte stå. Tjejen kom precis ut och såg när han körde in i bilen. Hade 10st andra vittnen, men polisen la ner åtalet för brott kunde ej styrkas.

Först få bilen repad o bli kallad hora? Där hade iaf min stubin tagit dyngslut

dasboot
8 augusti 2013 · 441 Inlägg

v70tdi skrev:

dasboot skrev:
Jag har fått en kundvagn inkörd bak i min förra bil. Tanten var på ica maxi och handla medans jag var i andra butiker. Hon ringde när hon stod i kassan och jag började åka dit, stannade i last zonen och slår av tändningen. Då säger det bara Bandonk bak i bilen. Kliver ur och ser en gubbe gå vidare med sin kundvagn och som skrek att jag var en hora och där får man inte stå. Tjejen kom precis ut och såg när han körde in i bilen. Hade 10st andra vittnen, men polisen la ner åtalet för brott kunde ej styrkas.

Först få bilen repad o bli kallad hora? Där hade iaf min stubin tagit dyngslut

Jo men i det här fallet så andades jag och tänkte att jag får ingen ersättning om jag slår honom. ringde polisen och fick låg prio och de skulle komma om de hade tid. Sa att jag var så arg så jag kunde ha ihjäl honom, då kom de på 5min. wink
Det som är mest sjukt är att trots oberoende vittnen, foton av polisen där de kör en liknande kundvagn mot skadan och hörnet passar perfekt i så avskrevs fallet.
Man blir mörkrädd i alla fall....

v70tdi
8 augusti 2013 · 106 Inlägg

dasboot skrev:

v70tdi skrev:

dasboot skrev:
Jag har fått en kundvagn inkörd bak i min förra bil. Tanten var på ica maxi och handla medans jag var i andra butiker. Hon ringde när hon stod i kassan och jag började åka dit, stannade i last zonen och slår av tändningen. Då säger det bara Bandonk bak i bilen. Kliver ur och ser en gubbe gå vidare med sin kundvagn och som skrek att jag var en hora och där får man inte stå. Tjejen kom precis ut och såg när han körde in i bilen. Hade 10st andra vittnen, men polisen la ner åtalet för brott kunde ej styrkas.

Först få bilen repad o bli kallad hora? Där hade iaf min stubin tagit dyngslut

Jo men i det här fallet så andades jag och tänkte att jag får ingen ersättning om jag slår honom. ringde polisen och fick låg prio och de skulle komma om de hade tid. Sa att jag var så arg så jag kunde ha ihjäl honom, då kom de på 5min. wink
Det som är mest sjukt är att trots oberoende vittnen, foton av polisen där de kör en liknande kundvagn mot skadan och hörnet passar perfekt i så avskrevs fallet.
Man blir mörkrädd i alla fall....

Vinterbil o hämnd is all I say oooeeeppppsss...

v70tdi
8 augusti 2013 · 106 Inlägg

Caffe skrev:

Glesmark skrev:

Caffe skrev:

Jag förstår fortfarande inte varför "respekt" enligt din tolkning innebär att man får göra vad man vill bara för att man har en blank bil...

Jag antar att du är någon slags självutnämnd polis som måste jävlas med folk som gör moraliskt fel för att få ha sina saker ifred.
Problemet med folk är att dom sällan kan ge fan i att slå upp dörren i bilar.

Nej, jag har bara ett problem att jag skall behöva lägga massa tid på att hitta andra parkeringsytor trots att det finns tillräckligt med platser på de som redan är anlagda bara för att Glesmark&Co behöver två platser per bil... Är man rädd om sin bil får man väl själv se till att ställa sig på en tom parkering och gå 10-15 minuter extra. Eller parkera som folk.

Parkerar man som folk på maxi motala så har man uppslag överallt..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang