saab 9-3 Aero -02

Securityguard
25 april 2007 · 22 Inlägg

är tänkt jag ska köpa mig en 9-3 aero, är det någon som vet lite extra bra om dom? hör av er med lite info vad man bör kika på osv.. Mvh victor

linusgrabo Kockafan
25 april 2007 · 224 Inlägg

tycker inte du köpa o2an för det är sista året på gammla karossen hade köpt en o3 isåfall

Kocken
dj_padde
25 april 2007 · 1 813 Inlägg

hade nog köpt den sista årets kaross isf än den första nya... då den gamla vet dom alla fel och saab har kanske hunnit förättra sig på det som inte var bra.. och nya grejer har dom inte kommit på fel som kan uppstå ännu och därför inte hunnit få till det nya 100%.... men min granne jobbar inom saab/opel/bmw/mini  å han säger att saabs v-låder e det sämsta som finns :S ta den bilen som känns mest bekväm för dig.. alla kommer säga att sina bilar e bäst därför åk å titta på 02an och då 03an och provkör å hem å tänk=) bättre å låta det ta en vecka extra så man inte gör en dum affärsmile

Åk före du så väntar jag på dig där..!
Audi A4 (2006)
Founder
26 april 2007 · 1 414 Inlägg

Adda mig på MSN så kan jag svara på i stort sett alla frågor du har smile Orkar inte rabbla allt här =P

Och NEJ SAAB's växellådor är inte dom sämsta som finns!!! Det handlar för 90% av befolkningen om att lära sig köra bil...

timrokka@msn.com

Mvh Tim

Senast redigerat av Founder (26 april 2007)

in any case, knowledge is generally a useful thing in its own right ...
- www.bmwb.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang