Audi A6 - Stance | Form > function! SÅÅÅLD!!

Audi A6 som ska rulla lågt och brett - stance
  • 73 Följare
  • 171 176 Visningar
  • Projektet avslutat 22 november 2013
Fredrik_F11 Member of LowMotion
9 november 2013 · 1 705 Inlägg

Kul att intresset för den nya bilen e så stort! big_smile
Jag har börjat med lite småsaker som inte är speciellt intressanta! (Har inte ens brytt mig om att ta bilder ; P)
Det jag har gjort hittills är; köpt nya strålkastarglas, xenon och plockat ner det mesta i bilen och rengjort då förra ägaren hade spillt ut cola så det va kladdigt överallt! Sen besiktat den och bytt ut ALLT som har med handbromsen att göra!
Som sagt så blir jag arbetslös den 1 januari och måste omutbilda mig då läkarna avrått mig från att jobba inom tunga yrken igen.
Men ska försöka hitta något extrajobb så man kan börja med bilen till början av nästa år/våren smile
Kommer självklart länka till nya ptojektet här, men håll koll på bmw'n då det händer att jag lägger upp nya bilder där ibland smile

//stressad mobilskrivar hatare! wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
alftaspeedman
9 november 2013 · 21 Inlägg

figge_stunter skrev:
Kul att intresset för den nya bilen e så stort! big_smile
Jag har börjat med lite småsaker som inte är speciellt intressanta! (Har inte ens brytt mig om att ta bilder ; P)
Det jag har gjort hittills är; köpt nya strålkastarglas, xenon och plockat ner det mesta i bilen och rengjort då förra ägaren hade spillt ut cola så det va kladdigt överallt! Sen besiktat den och bytt ut ALLT som har med handbromsen att göra!
Som sagt så blir jag arbetslös den 1 januari och måste omutbilda mig då läkarna avrått mig från att jobba inom tunga yrken igen.
Men ska försöka hitta något extrajobb så man kan börja med bilen till början av nästa år/våren smile
Kommer självklart länka till nya ptojektet här, men håll koll på bmw'n då det händer att jag lägger upp nya bilder där ibland smile

//stressad mobilskrivar hatare! wink

tråkigt det där med jobbet men det löser nog sej inom snar framtid smile

Saab 9000 cse 2.0t "saabRACINGcse2.0t" (1995)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
9 november 2013 · 1 705 Inlägg

alftaspeedman skrev:

figge_stunter skrev:
Kul att intresset för den nya bilen e så stort! big_smile
Jag har börjat med lite småsaker som inte är speciellt intressanta! (Har inte ens brytt mig om att ta bilder ; P)
Det jag har gjort hittills är; köpt nya strålkastarglas, xenon och plockat ner det mesta i bilen och rengjort då förra ägaren hade spillt ut cola så det va kladdigt överallt! Sen besiktat den och bytt ut ALLT som har med handbromsen att göra!
Som sagt så blir jag arbetslös den 1 januari och måste omutbilda mig då läkarna avrått mig från att jobba inom tunga yrken igen.
Men ska försöka hitta något extrajobb så man kan börja med bilen till början av nästa år/våren smile
Kommer självklart länka till nya ptojektet här, men håll koll på bmw'n då det händer att jag lägger upp nya bilder där ibland smile

//stressad mobilskrivar hatare! wink

tråkigt det där med jobbet men det löser nog sej inom snar framtid smile

Ja vi får hoppas det smile

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
almqvist__89
10 november 2013 · 1 140 Inlägg

Annars kan du alltid svälja k*k på rosenlund Figge wink
Kolla mina bilder på Instagram vad som hänt med 745an inatt, fett som faan!

Lowered cars are like girls and their high heeled shoes. She can't run in them, they're uncomfortable, and incredibly impractical...
But there's no arguing how good she looks in them!
Ford Crown victoria "P71" (2004)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
10 november 2013 · 1 705 Inlägg

almqvist__89 skrev:
Annars kan du alltid svälja k*k på rosenlund Figge wink
Kolla mina bilder på Instagram vad som hänt med 745an inatt, fett som faan!

Ja men det är just av den anledningen jag hade råd att fixa audin! Alltså tjejerna fick betala mig! cool
Feeett! Nu slipper jag vara orolig för att fastna i vinter wink

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
19 november 2013 · 1 705 Inlägg

Här e mitt nya projekt som jag hoppas ni kommer följa! big_smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3876047

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Fredrik_F11 Member of LowMotion
22 november 2013 · 1 705 Inlägg

Kommer låsa denna tråden lite senare idag! Men som sagt, glöm inte att följa mitt nya projekt! smile
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=283271

//Figge_stunter

Senast redigerat av figge_stunter (22 november 2013)

Projekt Bmw F11 sponsrad av:
Rekondkompaniet.se
Coro-Tuning
BMW F11 "Less is More" (2012)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang