3014
Sök

Ford Sierra koppligswier själv inställning urtramslager

54 Inlägg
11 december 2013
Trådstartare
Sierra 2.0i 1990 tror låda hetter m7något

Ny kopplig monterad med nytt urtamslger och tryckplatta

Komligen huger bra fugera uttmärkt men jag stör mig på glapet där jag inte har något mostond i kopligenspedalen innan själv instälaren kugar i och tar tag i wier byggde up med brikor melan wier och låda och fick bort mycket av galpet mistäker att jag har en stäket wier eller fel lägd på wier

Här till något jag sitter och fundera över ska urtramp lager liga i mot trykplatta även när kopplingen inte är i firläge på en sierra för i min logik när jag rittar lite på hur det fugera med wier osv på bilen så gör den det även om alla fjädra fugera som det borde på pedlaen och rät lägde på wier så ligger den i mott

Saknar jag en fjärde som ska dra bak urtrams lager i låda ?

mårgon tröt och dyslektiker rätstavr när jag får tillgång till dator och inte mobil som nu
Senast redigerat av McNolton (11 december 2013)

54 Inlägg
11 december 2013
Trådstartare
Rätta skrev såg nu att jag hade förvirra i hop lite med friläge och urtrams lager osv.
mycket håla reda på när man tänker åt vilket hål allt ska dras fjädras up ner fram tilbaka

54 Inlägg
11 december 2013
Trådstartare
Rätta skrev såg nu att jag hade förvirra i hop lite med friläge och urtrams lager osv.
mycket håla reda på när man tänker åt vilket hål allt ska dras fjädras up ner fram tilbaka

54 Inlägg
11 december 2013
Trådstartare
Rigde nys till Ford i Örebro och talla med dom urtapnigslagert ska tydligen ligga i mott hella tiden

Sök