5507
Sök

pyser det något ifrån orginaldumpen på 200sx s14??

638 Inlägg
1 maj 2007
Trådstartare
har provkört 2st helt orginala s14 och den ena pös de mycket mer än i den andra från dumpen. är det något fel på nån av bilarna eller va de kanske en öppen dump på den ena?

pyser det något från orginaldumpen på s14?

tacksam för snabba svar. hade

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

666 Inlägg
1 maj 2007
vet tyvärr inte hur mycket den pyser orginal,
men hur mycket den pyser kan bero på öppetluftfilter, luftburken sväljer mycket dumpljud, det kan även vara en öppen dump på en av dem, men det är bara att öppna huven och kollaefter, svårt att missa vilket
//Silver

638 Inlägg
1 maj 2007
Trådstartare
jo jag vet men ingen hade öppet filter. båda va helt orginala iaf vad ägarna sa. kollade iutne efter om det fanns öppen dump på den ena för jag trodde den lät så orginal. men efter jag provkört den andra så började jag fundera smile

Licking pussy is like playing with the Mafia - one wrong move and you're in deep shit

638 Inlägg
4 maj 2007
Trådstartare
jaså men nej det var inget öppet filter i nån av bilarna. men den bilen som pös mycket var helt sönderkörd så dumpen va säkert sönder på den haha smile tack för svaren

Sök