Hur mycket skulle man kunna plana toppen på en BMW 520 e34 och hur många hästar skulle man kunna få ut av det?

Expert
24 februari 2014 · 367 Inlägg

Expert skrev:

barenhoff skrev:

Expert skrev:
Nu ska jag reda ut en sak här jag frågar inte saker här för att jag inte kan det alla bilar jag har frågat om här fungerar alldeles utmärkt jag frågar här för att kanske få nåt tips så man slipper jävlas när det inte behövs men det är det tydligen dags att sluta med efter som att ingen kan svara på den förbannade frågan någon gång

fan va jobbigt det är att läsa det du skriver, snälla lär dig att dela in dina meningar.

du behöver bara byta kabelhärvan i motorutrymmet, inte den i bilen, så det är inget extra arbeta alls.
du tar boxen från den motor du köper å bara trycker in där den gamla sitter.

simpel as that. se till att få med allt bara, lmm, spridare etc

Men för fan lär dig en sak  då läs det inte för fan så va det löst

.!.

Volvo Amazon "Amazon 121 Coupe" (1965)
barenhoff TEAM RADIOACTIVE
24 februari 2014 · 467 Inlägg

så du säger när folk kommer in å frågar om hjälp på din "bilverkstad" med eller?

"sluta ha sönder era jävla bilar om ni inte kan laga själv"

idiot.

Hybrid_ Forum- och sitemoderator
24 februari 2014 · 17 512 Inlägg

Skärp er nu...

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Expert
24 februari 2014 · 367 Inlägg

Hybridsmurfen skrev:
Skärp er nu...

Någon som vet hur man tar bort den här tråden känns inte som att den har gjort någon nytta. Någon moderator eller va man ska säga.

Volvo Amazon "Amazon 121 Coupe" (1965)
Hybrid_ Forum- och sitemoderator
24 februari 2014 · 17 512 Inlägg

Jag låser den. Känns som den ballar ur.

Tänk på 80-talet. Då körde hantverkarna Cheva Startcraft med V8-diesel. Det var tider det!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang