2785
Sök

Tona rutortill Saab 9-3

87 Inlägg
3 mars 2014
Trådstartare
Hej! Tänkte höra med er om ni vet vad det kostar på ett ungefär att lämna in bilen på en firma för att tona rutorna. Det är 5 rutor som skall tonas på en Saab 9-3 2004 Sedan. Om ni vet några bra firmor i/nära Göteborg så får ni gärna nämna dom.

Tack för svaren!

Mercedes250
3 mars 2014
När jag kollade till min Mercedes skulle dem ha 6 tusen för samtliga rutor, dock billigare om man demonterar dörrsidor innan inlämning. Allt mellan 2-8 tusen beroende på hur seriös firman är.

87 Inlägg
3 mars 2014
Trådstartare
Mercedes250 skrev:
När jag kollade till min Mercedes skulle dem ha 6 tusen för samtliga rutor, dock billigare om man demonterar dörrsidor innan inlämning. Allt mellan 2-8 tusen beroende på hur seriös firman är.

Oj, det va lite dyrare än jag hade trott. Kollade på andra trådar och dom tog allt mellan 700- höst 4000...
Vet du om rydsbilglas tonar rutorna?

Forummoderator
26 455 Inlägg
3 mars 2014
Lracthor skrev:
Mercedes250 skrev:

Oj, det va lite dyrare än jag hade trott. Kollade på andra trådar och dom tog allt mellan 700- höst 4000...
Vet du om rydsbilglas tonar rutorna?

Tveksamt.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök