Chrysler 300C Project

Min 300C som ska genomgå en lite förvandling. Eftersom man inte ska pilla med dessa bilar för mycket, så blir det ett litet projekt :)
  • 45 Följare
  • 86 487 Visningar
  • Projektet avslutat 6 augusti 2014
Digital_Kicker
7 maj 2014 · 3 721 Inlägg

BunnA skrev:
Googla elektrolytbad, då kan jag garantera att den blir ren och fin smile

Hehe hade jag haft eget garage så hade jag kanske testat. Bor i lägenhet.
Men jag ska slipa ner den själv och sen in till lackeraren smile

Derbi
7 maj 2014 · 1 531 Inlägg

När min Dodge var svart så blev jag stoppad minst en gång dagligen... Allt möjligt försökte dom med. Dom gjorde till och med en u-sväng i en RONDELL en gång... När den blev orange så blev jag stoppad kanske fyra fem gånger varje sommar sen tongue

Martin_78
7 maj 2014 · 398 Inlägg

Ja hade tonat svart hela vägen fram å blev aldrig stoppad eller jo en gång blev ja de men då påpekade dom att släpet ja hade kopplat inte lös, men att rutor a va så mörka att ja va tvungen att öppna dörren för att inte skava av filmen sa dom inget om... (Lite felskuren i underkant så den riskerade att fastna om man körde ner rutan)
Dessutom har ja haft snuten både bredvid å bakom mig ett flertal ggr. Hade dom brevid mig vid ett rödljus men inte nått...
Tog bort filmen när ja va inne på besiktningen å sedan har den inte kommit på igen då styvdottern övningskör just nu.. Men de ska på ny film igen smile

Ska tillägga att ja gillar din bil skarpt.
Fått till den riktigt bra

MeepMeep Finraggare
7 maj 2014 · 2 381 Inlägg

Vill man vara fin får man lida pin brukar de ju säga. Blir lite böter varje år har jag märkt, och framförallt på helsvarta bilar - sådana verkar konstaplarna tycka allra allra bäst om smile

I love being a nobody - because nobody is perfect.
Plymouth Roadrunner "Dirty Bird" (1969)
Digital_Kicker
8 maj 2014 · 3 721 Inlägg

Derbi skrev:
När min Dodge var svart så blev jag stoppad minst en gång dagligen... Allt möjligt försökte dom med. Dom gjorde till och med en u-sväng i en RONDELL en gång... När den blev orange så blev jag stoppad kanske fyra fem gånger varje sommar sen tongue

Haha där ser man smile

Martin_78 skrev:
Ja hade tonat svart hela vägen fram å blev aldrig stoppad eller jo en gång blev ja de men då påpekade dom att släpet ja hade kopplat inte lös, men att rutor a va så mörka att ja va tvungen att öppna dörren för att inte skava av filmen sa dom inget om... (Lite felskuren i underkant så den riskerade att fastna om man körde ner rutan)
Dessutom har ja haft snuten både bredvid å bakom mig ett flertal ggr. Hade dom brevid mig vid ett rödljus men inte nått...
Tog bort filmen när ja va inne på besiktningen å sedan har den inte kommit på igen då styvdottern övningskör just nu.. Men de ska på ny film igen smile

Ska tillägga att ja gillar din bil skarpt.
Fått till den riktigt bra

Jag har aldrig haft problem med dom andra bilarna jag haft, upplevt samma som du att dom inte brytt sig. Men just denna gången åkte man dit.

Kul att du tycker det smile tack

kameramannen skrev:
Vill man vara fin får man lida pin brukar de ju säga. Blir lite böter varje år har jag märkt, och framförallt på helsvarta bilar - sådana verkar konstaplarna tycka allra allra bäst om smile

Det är så sant så. Han skulle vara snäll, så jag fick bara böter. Inga tvång om att plocka bort filmen smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang