Kolla bilden så fattar ni frågan, bakljusdiskussion Volvo 945.

Mad_Max
17 juni 2014 · 197 Inlägg

Dubbelpolig hållare menar ja.
Iallafall kolla på bilden ovan så fattar ni smile

Evildan
17 juni 2014 ·

Antinoxious skrev:

Evildan skrev:
Jag 'kollade på bilden' men någon fråga att 'fatta' hittade jag inte på den.

Såg bara en 940 ltt herrgårdsvagn som någon ställt ut i skogen, förmodligen för att ägaren ledsnat på den.

En ganska orelevant och onödig kommentar kan jag tycka... Har du inget tips att tillföra så behöver man ju inte klanka ner på bilen i fråga heller, finns trådar för sånt wink

Därav min enligt dig onödiga kommentar.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

2§ När du startar en ny tråd
•Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).


Din egen kommentar, vad tillförde den tråden? wink

TomBjorklund VAGIS Car Club
17 juni 2014 · 1 093 Inlägg

Evildan skrev:

Antinoxious skrev:

Evildan skrev:
Jag 'kollade på bilden' men någon fråga att 'fatta' hittade jag inte på den.

Såg bara en 940 ltt herrgårdsvagn som någon ställt ut i skogen, förmodligen för att ägaren ledsnat på den.

En ganska orelevant och onödig kommentar kan jag tycka... Har du inget tips att tillföra så behöver man ju inte klanka ner på bilen i fråga heller, finns trådar för sånt wink

Därav min enligt dig onödiga kommentar.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

2§ När du startar en ny tråd
•Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).


Din egen kommentar, vad tillförde den tråden? wink

Då hade du helt enkelt kunnat enbart posta länken om du ville agera forummoderator...

...

OT; har också för mig att det sitter hållare för dubbel redan från början, i så fall är det bara att komplettera med en ny inkoppling smile

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
Evildan
17 juni 2014 ·

t_one21 skrev:

Evildan skrev:

Antinoxious skrev:

En ganska orelevant och onödig kommentar kan jag tycka... Har du inget tips att tillföra så behöver man ju inte klanka ner på bilen i fråga heller, finns trådar för sånt wink

Därav min enligt dig onödiga kommentar.

http://www.garaget.org/forum/misc.php?action=forumRules

2§ När du startar en ny tråd
•Viktigt: Skriv en korrekt formulerad rubrik som tydligt beskriver vad tråden handlar om. Trådar som inte följer rubrikanvisningarna stängs eller raderas utan förvarning. Se rubriksanvisningarna (3§ och 4§).


Din egen kommentar, vad tillförde den tråden? wink

Då hade du helt enkelt kunnat enbart posta länken om du ville agera forummoderator...

...

OT; har också för mig att det sitter hållare för dubbel redan från början, i så fall är det bara att komplettera med en ny inkoppling smile

Det behöver du inte vara orolig för att jag har en inre outtalad önskan att agera som moderator, dom får alldeles för mycket oförtjänt skit utav en mängd slarviga medlemmar.

Är mest så jäkla less på alla dessa kassa intetsägande trådstarter (inte bara denna) som gör att vi övriga brukare av forumet, som ibland försöker hjälpa våra kamrater, får en sämre överblick över vad trådarna handlar om.
Inte sällan tappas intresset istället att hjälpa någon som inte ens tar sig tiden att göra på ett korrekt vis.

Istället då för att kliva in på det viset som du antog med en torr paragraf länkad ges det emellanåt en kommentar likt den ovan för att på ett snällt vis påpeka att det är en kass rubrik.

Funkiee Saab älskare!
17 juni 2014 · 4 597 Inlägg

Evildan: hur du än hade gjort, kommenterat eller endast klistrat in en länk så hade någon tjurig svensk endå gnällt på dig.......

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Evildan
17 juni 2014 ·

Funkiee skrev:
Evildan: hur du än hade gjort, kommenterat eller endast klistrat in en länk så hade någon tjurig svensk endå gnällt på dig.......

Jag vet.

Som det brukar skrivas i många trådar när någon vill modifiera sin bil på ett olagligt vis:
"alla får göra som dom vill, det ska alla andra skita i".

Forumsanarki är vad som efterfrågas, med den typiska svensken som knyter handen i fickan, och endast vågar stå för sina åsikter efter en mängd alkohol/dragstergodis intaget. wink

TomBjorklund VAGIS Car Club
17 juni 2014 · 1 093 Inlägg

Nja, kan väl tycka att det är bättre med en trevlig kommentar om att trådskaparen kanske skulle se till att byta rubrik till något som de som KAN hjälpa honom uppmärksammar.

alla gånger hellre det, då slipper man uppfattas som något annat än just hjälpsam wink

2005 A3 Sportback 3.2L -> DTM Facelift
Quattro | 18" OZ-Superturismo | 250Hk VR6 | TT seats (-16) | A3 2012 facelift console | 2DIN conversion
2012 Exterior Facelift | Black Optic | Full courtesy LED | 7" LED touch screen |
DTM-Exterior | RS3 spoiler |
Audi A3 Sportback 3,2L VR6 Q "DTM Facelift" (2006)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang