Du verkar bra stolt som har råd med en riktigt bil

Menmen, bilarna du jämför e ganska så olika... till att börja med så säger du ju inte om du tänker på en z4m coupe eller cab...
Det är även svårt att jämföra en sugis med en turbo.... nog för att bmw's turbos är ganska lika en sugis i karraktären men ändå inte....
Sen är ju den ena bilen en m och den andra inte... ska du ut å köra bana eller ska det glidas i stan och gasas med sufletten nere på kurvig landsväg?
Skilljer ju även i årsmodell och utrustning, måste du promt ha iphoneanslutning t.ex?
Angående service och rep.kostnad så känner jag mig ganska så övertygad om att en 35is är dyrare.
Sen vet jag inte hur det ser ut med försäkring, du verkar ju ganska ung eftersom du skryter genom att låtsas att inte skryta om att du har råd

Men det är ju lätt kollat! Och nej, skriv inte bilen på någon annan.
Sen vet ju inte jag riktigt vad du haft för bilar innan och är van med att räkna på vad det kostar... du frågar vad servicen kostar? kostnaden för servicen är lägre än kostnaden för däck.... Duktig på att hålla i pengarna? Du får vara beredd på att bli duktig på att öppna plånboken, bromsar finns inte att handla på biltema