Har mestadels meka golf och 730i på sista tiden därför jag varit lite dålig på att uppdatera

244an har jag börjat att bygga ihop hjulhuset bak, bara punktat för jag har tänkt att dra ut skärmen i bakkant men jag vet inte riktigt hur jag ska göra ännu. Nån som har tips/ ideér på hur jag kan göra för bästa resultat?
730in är helt och hållet ihop närsom på förarstolen som strular lite med elen vill bara röra sig lite när den är i kopplad i bilen men rör sig fullt när jag kopplar den rakt på batteriet utanför bilen. Skumt men fick ett tips från en på autopower och testa med bilen igång.. Ibland tror man att allt är mycket svårare än vad det faktiskt är haha

Golfen har länge varit svår att starta. byggde en ny förgasare då spjällaxlen var glad som helvete i den gamla och var lite konstig rent allmänt. Sen sa startmotorn upp sig köpte en annan på skroten för rena guldpriset (400 spänn för gammal skit?!) Inte funkade den jävlen heller.. Men så igår fick jag tag på en diesel start som jag testade och den snurrade fint som tusan. Satte i den i bilen och provar att starta, händer inte ett skit..
Började då fundera lite på vad som var fel och kollade jordfläta, kontakt ytor spänning i kablarna och hittade felet. (Spänningsfall i Stora B+ ifrån batteriet till starten). Slet väck kablen och såg massa ärg i den änden som suttit på batteriet, rycker lite i ledarna och får med mig alla ledare utom två nästan halvägs in i höljet

Bytte den och nu går bilen!

Återstår lite förgasar inställning bara

525an ska in på bess nu innan den siste så det är fullt upp!
Ska bemöda mig och ladda upp lite bilder imorgon!
Over and out från mig på Traneskogs mekaniska!