2935
Sök

Luftrör golf iv 1.6 mellan luftfilter o luftmassmätaren snälla!

22 Inlägg
14 juli 2014
Trådstartare
[img][/img]
Bild finns i fotoalbum. Luftrör golf iv 1.6 mellan luftfilter o luftmassmätaren
Behöver ett helt rör säg ett pris om ni har, kan ev behöva andra delar med kanske fel tråd men säg till isåfall!smile

Avstängd
10 388 Inlägg
14 juli 2014
holmberg43 skrev:

Bild finns i fotoalbum. Luftrör golf iv 1.6 mellan luftfilter o luftmassmätaren
Behöver ett helt rör säg ett pris om ni har, kan ev behöva andra delar med kanske fel tråd men säg till isåfall!smile

Knata in på VAG och köp ett?

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!

Smidd i rostigt stål
933 Inlägg
14 juli 2014
Dessa är reviderade till nya "förbättrade" versioner ute i VAG handeln numera. Att leta efter en beg är lika dålig. Dock en lite dyrare del men klart bättre än jaga sämre beg del.

*** Riktiga bilar har bakhjulsdrift, framhjulsdrift är enbart på gräsklipparn ***

22 Inlägg
15 juli 2014
Trådstartare
Okay tack:)
Kan detta göra att den tar tjuvluft där de är hål? Och pendla i varvtal? Vill inte besikta innan lixom,

5 148 Inlägg
15 juli 2014
holmberg43 skrev:
Okay tack:)
Kan detta göra att den tar tjuvluft där de är hål? Och pendla i varvtal? Vill inte besikta innan lixom,

om det är hål i slangen så kan det ta tjuvluft där ja, det kan även leda till fel avgasvärden osv.
annars är det väll bara att tejpa slangen och se om den går bättre när den blir tät. Dock ska du så klart byta slangen smile

även skitigt eller trasig gasspjäll kan ge ojämn tomgång och göra att bilen går illa. Spjället går bra att rengöra med t-röd och luddfri borste/trasa smile

Spana gärna in mitt projekt på mercorna och lite annat :) http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=262552
eller på projektet på min caddy mk1 http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=303965

22 Inlägg
16 juli 2014
Trådstartare
Haha vag tog 14900 jävla spänn för den där delen.. Menmen köpte den.  Slangen va av på något konstigt vänster vet absolut inte hur..:0

>>>>>JÄNKEBILSIDIOT<<<<<
14 331 Inlägg
16 juli 2014
holmberg43 skrev:
Haha vag tog 14900 jävla spänn för den där delen.. Menmen köpte den.  Slangen va av på något konstigt vänster vet absolut inte hur..:0

Nu får du sluta driva med oss. FJORTONTUSENNIOHUNDRA KRONOR!!!!!! Kan det vara sant????? Det är ju halva bilens värde!!!!

/Benny
Senast redigerat av Vettemannen (16 juli 2014)

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Min youtubekanal!

22 Inlägg
16 juli 2014
Trådstartare
Haha ta bort en 0a. Menade givetvis 1499. Haha!!

Sök