hört att det sitter en chip i plastgrejjen, därför undrade jag om bilen startar utan plastgrejjen?
Ska räcka med att hålla "chippet" nära tändningslåset
ok, ska testa imorn, det gick inte att starta bilen utan den.
Håll ihop nyckeln med plastbiten och vrid så ska du se att den hoppar igång galant. Men att rekommendera är ju att fixa ihop de igen för de är rätt tråkigt att ha en 2 dels nyckel.
Ska räcka med att hålla "chippet" nära tändningslåset
ok, ska testa imorn, det gick inte att starta bilen utan den.
Håll ihop nyckeln med plastbiten och vrid så ska du se att den hoppar igång galant. Men att rekommendera är ju att fixa ihop de igen för de är rätt tråkigt att ha en 2 dels nyckel.
yes, måste fixa det imorn.
är detta ngt de fixar direkt eller är det beställningsvara osv?
Knäcktes plasten helt och hållet? Bör gå att limma ihop. Men nog ska de väl om de har plastdelen hemma kunna fixa till det. Om de ska koda och sånt kostar de nog en liten slant. Men de är ju lätt värt det. Jag hade själv ringt mitsubishi och frågat om pris.
Knäcktes plasten helt och hållet? Bör gå att limma ihop. Men nog ska de väl om de har plastdelen hemma kunna fixa till det. Om de ska koda och sånt kostar de nog en liten slant. Men de är ju lätt värt det. Jag hade själv ringt mitsubishi och frågat om pris.
jag har sättit ihop delarna för tillfälligt, nyckeln sitter löst i plasten. det gick att starta bilen.