LuCiiifer skrev:
DEn här bilen såg jag i sommras på Åland den var svensk reggad och hadde krashat ner i ett dike och sedan kastats upp på vägen riktig läskig vända då förar sätet var av på mitten. vet inte mer men nån annan kanske gör det? vore kul o få veta hur de gick för de som åkte i den. Det var på midsommarafton iaf som det hände.. nån som vet?
http://www.garaget.org/gallery/archive/ … 1epvq6.jpg
Det som hände var att jag gjorde ett av mina livs största misstag... Jag har inga minnen före eller några dagar efteråt och alkohol var inblandat i sammanhanget!
Jag knäckte bröstbenet, tre revben, en lättare blödning i päronet, sönderslagen läpp, bruten arm och brutet lillfinger.
Jag hade med andra ord änglavakt denna kväll, av flera orsker...
För det första är jag glad att det sluta i en singelolycka, ingen annan än jag själv blev inblandad i krashen på något sätt...
För det andra räckte 1 månads sjukhusvistelse och 5 månaders sjukskrivning så var jag i arbetskick igen..
En vän till mig hittade bilen här på garagets Forum och ringde mig direkt, tänkte jag skulle komma in och visa den person lite längre ner som önskade mig Död att han får vänta några år till ....
Bilen blev bortbogserad och sparades över sommaren innan den vidare blev bogserad till skroten!
/T