Som rubriken lyder! Jag ska snart själv börja styla en bil, dock ska bilen köpas först hehe. Det jag undrar är, vart kan man få tag på billiga grejer till att styla bilen, länka gärna, och tipsa gärna om vilken bil och kanske länka en bild på hur just den bilen ser ut stylad enligt dina tankar.
Jag är ny med allt detta, så bomba gärna förslag och tips !
Skriv vilken bil du tänkt köpa, är bra mycket enklare att ge tips då. Annars, en enkel sökning med hjälp av "styling" som sökord på tex google avslöjar flertalet sidor.
Jo jag kom att tänka på att jag inte skrev något specifikt om det, jag skrev att ni gärna kunde ge tips på bilar också dock..
Jag hade tänkt mig något i stil med Mitsubishi Lancer Evo/Nissan Almera/Ford Focus...
Mest är jag ute efter något med utrymme fyradörrat och som går att få till fint !
Jag letar då efter sidor där folk beställer kjolpaket/fälgar/vinge/inredning etc. Jag skulle vara väldigt tacksam för lite länkar, där jag kan komma billigt undan med fina bitar !
OBS! Jag har även lagt märke till att jag lagt in tråden på fel ställe, ber om ursäkt för detta, är helt ny här!
Senast redigerat av TheGreatKenoby (6 oktober 2014)