Tjenare, vill byta dumpen på saaben, har hittat en för 495:- här hemma ¨ på KL-racing, dom ja sett innan kostar ju uppåt 1500-2000:- Jag slipper ju frakt å sådant eftersom firman ligger här hemma
Men är den nåt å ha tro? Kom med hemsidor, speedparts å maptun har ja redan sett så några andra tack
Hej, har du provat med bara friare andning? Öppet filter eller borrad luftburk brukar ge en hel del dumpljud..
Beror lite på vad du har för krav på dumpen? Ska det vara samma kvalitet som org, myckelt ljud och tåla mycket laddtryck så är den billiga "anus" som du uttryckte det
Tjenare, vill byta dumpen på saaben, har hittat en för 495:- här hemma ¨ på KL-racing, dom ja sett innan kostar ju uppåt 1500-2000:- Jag slipper ju frakt å sådant eftersom firman ligger här hemma
Men är den nåt å ha tro? Kom med hemsidor, speedparts å maptun har ja redan sett så några andra tack
Min dump är hel å fin, filter kit ska på, vill ej borra å ha mig, ska vara seriöst i mina ögon
Evo:ns dump har ja kikat efter, blir de nån ljudskillnad må tro?
Satte på en annan bosch dump (från en Golf GTI -99, med 1.8T motorn) Då kvittra bilen min sketgött, å sköt lite försiktigt i bak , men efter 5 min börja motor lampan lysa, så då va de bara skifta igen, är ute efter det kvitterljudet¨.
Har hört att Evo dumpen åstakommer detta kvittert, saning eller myt? Vart finns de att få tag på sådana?