6214
Sök

Rätt eller fel att skapa många projekttrådar samtidigt?

840 Inlägg
5 december 2014
Trådstartare
Mitt dilemma är att jag ofta har många järn i elden, det leder dock till att planerna ofta ändras och ibland prioriteras projekten om hmm. Detta gör att vissa projekt kan ta väldigt lång tid att slutföra sad (känns lite dumt när det finns folk som följer projektet). Samtidigt uppstår behovet att skriva om de nya projekten som pågår för stunden och som oftast slutförs inom en rimligare tid cool .

Hur känner ni andra när ni följer trådar?

Jag själv gillar givetvis att få många uppdateringar i en tråd som jag följer och gärna mycket bilder.
Senast redigerat av cars4ever (5 december 2014)

10 165 Inlägg
5 december 2014
Ett större projekt tar sin tid och ibland så blir det långt mellan uppdateringarna på grund av olika anledningar. Har du en tillräckligt intressant tråd tror jag ändock dom flesta lär följa ändå, och så kan du länka i den projekt tråden att just nu håller jag på med denna bil. Så kan man följa det under tiden. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

840 Inlägg
8 december 2014
Trådstartare
Djo skrev:
Ett större projekt tar sin tid och ibland så blir det långt mellan uppdateringarna på grund av olika anledningar. Har du en tillräckligt intressant tråd tror jag ändock dom flesta lär följa ändå, och så kan du länka i den projekt tråden att just nu håller jag på med denna bil. Så kan man följa det under tiden. smile

Det var ett mycket bra förslag, tackar smile

10 165 Inlägg
8 december 2014
cars4ever skrev:
Djo skrev:

Det var ett mycket bra förslag, tackar smile

Så lite så roligt kunna hjälpa smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

Forummoderator
26 558 Inlägg
8 december 2014
Personligen har jag en tråd per projekt, bara för att kunna separera dom alla.
Sedan skriver jag egentligen inte för andras skull, utan för mig själv.

Att man sedan får kommentarer, åsikter och idéer, det är bara ett stort plus.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

Sök