Köpråd: Håller på väljer mellan 2 Saab Aeros!

trubbelturbo
8 februari 2015 · 1 462 Inlägg

BadNewsBroccoli skrev:

trubbelturbo skrev:

BadNewsBroccoli skrev:
Har du lite såhär mitt-i-natten-koll på vad det kostar att åka och betala så de kan läsa av felkoderna?

I mitt fall kostade det 399:- då jag köpte en sån HÄR. Bra pryl då den både kan läsa av och även släcka felkoderna smile. Har testat på en nyare 9-3a också och den funkade även på den. Så troligtvis borde den funka till din Saab också!

Se på fan!
Googlar man sedan felkoderna eller hur går det till?
Är inge vidare på något med bilar ö.h.t. men man lär ju börja lära sig smile

Precis, om jag inte minns fel så bestod felkoden av ett p och 4 siffror. Om vi säger att felkoden du får är p0001 så googlar du bara:

Saab felkod p0001

Så hittar du garanterat någon lista eller ännu hellre en forumtråd där felet behandlas smile

Offensiv inkompetens är bästa försvar.
BadNewsBroccoli
8 februari 2015 · 63 Inlägg

trubbelturbo skrev:

BadNewsBroccoli skrev:

trubbelturbo skrev:

I mitt fall kostade det 399:- då jag köpte en sån HÄR. Bra pryl då den både kan läsa av och även släcka felkoderna smile. Har testat på en nyare 9-3a också och den funkade även på den. Så troligtvis borde den funka till din Saab också!

Se på fan!
Googlar man sedan felkoderna eller hur går det till?
Är inge vidare på något med bilar ö.h.t. men man lär ju börja lära sig smile

Precis, om jag inte minns fel så bestod felkoden av ett p och 4 siffror. Om vi säger att felkoden du får är p0001 så googlar du bara:

Saab felkod p0001

Så hittar du garanterat någon lista eller ännu hellre en forumtråd där felet behandlas smile

Jaa, hade tänkt att åka och låta nordic instalera ett steg-1 på måndag, får åka till biltema istället verkar det som -.-

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang