Golf V GTI rullande projekt

sålde min rx-7 i slutet av april (2015) då jag tröttnade på han en bil som bara stod i garaget och en "skrutt"bil som daily. så jag handlade därefter in en Golf Gti som ska gå året runt, tanken är en clean daily!
  • 29 Följare
  • 7 125 Visningar
  • Projektet avslutat 1 februari 2016
Vikingson avdankad vietnam veteran
8 juli 2015 · 325 Inlägg

en liten update!

fick tips av en annan medlem på TVG att besöka dekra i gbg.
idag hade jag ändå vägarna förbi och stannade för att kolla vad dem hade o säga.
snubben som var utbildad inom regbesiktningar gick precis på semester och skulle inte återkomma på 4veckor.
men blev tipsad om ett annat ställe i gbg, sagt o gjort.
när jag väl kom dit och pratat med en otroligt bra kille så bad han mig komma tillbaka imorgon och att han skulle hjälpa mig lösa detta. så nu håller jag alla tummar o tår för att bilen ska gå igenom!


wish me good luck! big_smile big_smile

Stol3n_Identity så äre!
9 juli 2015 · 872 Inlägg

Bilen ser riktigt bra ut! smile stog hyfsat nära dig med min kombi i Jönköping! smile

Min projekttråd!
Sponsorer sökes! ;)
Garageplats i södra Stockholm sökes! :)
Eat/Sleep/Volkswagen
Volkswagen Passat CC "Graphite" (2010)
Mazda Miata "Mimmi" (1990)
PontusW
9 juli 2015 · 8 Inlägg

Vikingson skrev:

PontusW skrev:
Hej. Är ny här på garaget så undrar bara var man följer ett projekt? Jag vet dum fråga liksom... Btw Sjuukt fin gti! big_smile

det brukar räcka med att du kommenterar tråden som du precis gjort, annars så scrollar du längst ner på själva sidan och där står det väl ngt liknande som "börja prenumerera på denna tråden"  cool

tack tack!

Haha jasså! Tack blir att fråga mera sen när man får problem! cool Tackar!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang