Rekondfirma Linköping?

Avresto
29 mars 2016 · 202 Inlägg

God kväll!

Jag tänkte lämna in min bruksbil på rekond på M.A.P bilvård i Linköping nu till sommaren och genomföra deras "värsting"
Dock har jag sett vissa klagomål emot detta företag så här blivit osäker om dessa är pålitliga eller om det finns något annat företag som är mer lämplig att lämna in bilen på?

Vill gärna höra från er som genomfört rekond i och omkring Linköping.

Screampipe
29 mars 2016 · 159 Inlägg

Vad är de för bil?

Avresto
29 mars 2016 · 202 Inlägg

Opel Astra caravan enjoy 2007 modell H

Screampipe
29 mars 2016 · 159 Inlägg

Jag skulle gå in på rejmes, speciellt där ford är, känner dom där pga jag jobbat där, han på "fordsidan" är riktigt duktig!

Avresto
29 mars 2016 · 202 Inlägg

Vad kan det tänkas kosta och är de inte märkes bundna?

Screampipe
29 mars 2016 · 159 Inlägg

Jadu pris har ja ej i huvudet, märkesbundna är dom inte, vet många olika märken dom tagit in, man gör de jobbet kunden vill ha lixom, gå in och hör med dom smile

Avresto
29 mars 2016 · 202 Inlägg

Hur skiljer dom sig mot map? :-)

Screampipe
29 mars 2016 · 159 Inlägg

Enligt mej bra service, bra kundbemötande och riktigt bra resultat, lättast är att åka och prata med dom om va du vill ha gjort osv smile

CC72
30 mars 2016 · 1 661 Inlägg

Är bilen så pass fräsch och fin så den är "värd" ett paket för drygt 10000:-?

Hur sköter du bilen i övrigt? Hur ofta tvättar du och hur?

Bara för att det sitter ett keramsikt lackskydd betyder det inte att man är förskonad mot repor och andra skador. Lackskyddet dom lägger har en hållbarhet på ungefär två år beroende på hur man sköter bilen.

Putteliten
30 mars 2016 · 9 078 Inlägg

Linköpings fordonsförädling kan ja rekomendera. Där får du riktigt bra behandling med ett medel som heter Geyon Mohs, och kostar under 5000:-. Tog det på min Nissan i höstas, och har typ bara spolat av bilen under vintern. Gjorde en ordentlig tvätt på den i fredags, först på med prickbort och sen svampade med Turtle bilschampoo och alla tjärfläckar och dubbfragment bara rann av bilen. Har aldrig varit med om en så lättvättad bil förut....

airam
9 april 2016 · 390 Inlägg

Jag tycker Ralley bilvård är bra, lämnar allt där!

Ford Mustang Mach I "Pappas bil" (1973)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang