Köpråd: Billig JULA-stereo med BT

Hybrid_ Forum- och sitemoderator

9837 1

2017-08-22 19:30

Har en antik CD-svarv från Sony i pendlarburken. Tänkte ersätta den med:

https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bi … 2005.9088/

Är det någon som har en åsikt/erfarenhet? Bör väl duga till en bil som ska rulla 2 mil per dag vardagar och kanske en utflykt på helgen när Chryslern åker in i vinterdvala. Ska ändå köpa en växelspaksknopp och en slutljuddämpare...

I entusiastkretsar finns en jargong som går ut på att ”det bästa med ESP är att skiten går att stänga av”. Ofta från samma personer som kör med de snävaste marginalerna och har den minsta körrutinen, med andra ord just det klientel som har mest att vinna på ESP. Dom som smäller.

opel_vectra_gts Turbo-Diesel

1876 26

2017-08-22 19:44

Finns nog betydligt bättre jvc eller piooner för dom pengarna eller?

Blanda inte ihop min personlighet och attityd.
Min personlighet är vem jag är, min attityd beror på vem du är...

9837 1

2017-08-22 20:03

opel_vectra_gts skrev:
Finns nog betydligt bättre jvc eller piooner för dom pengarna eller?

Nix. Nästa BT kostar från 990:- och det är inte pendlarburken värd. Halva bilens värde typ...

I entusiastkretsar finns en jargong som går ut på att ”det bästa med ESP är att skiten går att stänga av”. Ofta från samma personer som kör med de snävaste marginalerna och har den minsta körrutinen, med andra ord just det klientel som har mest att vinna på ESP. Dom som smäller.

Evildan Herr

12483 1

2017-08-22 20:39

http://www.tradera.com/item/171401/2625 … gIju_D_BwE

Risken är iofs överhängande att du ijenkligen ledsnar på att både förbränna och röra om i olika typer av olja innan sterion anländer.

P80, projektet som ruinerade och gjorde Volvo PV konkursmässigt.
Toyota Prius "Sladdig Toylåda" (2013)

9837 1

2017-08-22 20:53

Evildan skrev:
http://www.tradera.com/item/171401/262553433/bil-stereo-bluetooth-bilstereo-12v-fm-radio-usb-sd-aux-mmc?gclid=EAIaIQobChMI04Cshb7r1QIV24KyCh1-2QyvEAQYCiABEgIju_D_BwE

Risken är iofs överhängande att du ijenkligen ledsnar på att både förbränna och röra om i olika typer av olja innan sterion anländer.

Därför söker jag alternativa lösningar för att slippa tänka på elendet. Manuell växellåda tillhör åtiotalet.

oljan Inte för att jag önskar det, men gud give ..

1545

2017-08-22 21:58

Det var ju sktbilligt..
Man skulle kanske passa på och byta upp sig..
Det är alltid välkommet med slika bra tips!

Vettemannen *****JÄNKEBILSIDIOT*****

10341 3

2017-08-22 22:03

Hybrid_ skrev:
Har en antik CD-svarv från Sony i pendlarburken. Tänkte ersätta den med:

https://www.netonnet.se/art/ljud-och-bi … 2005.9088/

Är det någon som har en åsikt/erfarenhet? Bör väl duga till en bil som ska rulla 2 mil per dag vardagar och kanske en utflykt på helgen när Chryslern åker in i vinterdvala. Ska ändå köpa en växelspaksknopp och en slutljuddämpare...

Ursäkta en stenåldersmänniska.....det finns ingen CD-spelare eller hur? För det är väl ute med CD-spelare?

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Gillar stora motorer med vrid och kubik! Just Real Power------No Turbo Shit!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
Chevrolet Corvette C4 "RÖDA FARAN" (1986)
Chevrolet Van G20 "CRUISAREN" (1988)
Pontiac Trans Am GTA "PIZZARÄCERN" (1987)
1847 2

2017-08-22 22:58

Vettemannen skrev:
Ursäkta en stenåldersmänniska.....det finns ingen CD-spelare eller hur? För det är väl ute med CD-spelare?

/Benny

Alldeles riktigt, cd-läsare saknas.
Nu för tiden är det poppis att spela sönderkomprimerat spotify-material via BlåTand eller AUX från telefonen. FLAC är något som många överhuvudtaget inte hört talas om. Kvantitet går före kvalitet.

Senast i forumet

Diskussionsforum

Projekt

Evenemang

Sponsrade tjänster

Sommardäck
Vinterdäck
Biluppgifter

Sök bilar, värdering, ägare och historik gratis i fordonsregistret.

SÖK

Totalt 10 162 523 fordon