WRC-vingen avbruten!

Cascade
21 juni 2007 · 264 Inlägg

Inatt gick jag och la mig efter kl:03.00. Tittade till bilen precis innan jag somna och allt stod rätt till. Kl: 05.30 vaknar jag av väckarklockan och gör mig då redo för att hämta mitt ex som precis kommit till Göteborg. Då upptäcker jag att ngn pajjas har brutit av min wrc-vinge och stulit den! Blir så jävla sne... Förstår inte va dom skall ha vingen till med tanke på att ena fästet + en bit av vingen satt kvar på bilen. Vingen är obrukbar så den kan dom lika gärna slänga åt helvete...

Mvh Kristoffer

Senast redigerat av Cascade (21 juni 2007)

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
740tjejen
21 juni 2007 · 351 Inlägg

fy fan vilka rötägg de finns, finge ja få syn på en som gjorde så kommer h*n ångra sig rejält, visst ja ä tjej men ja kan endå,

Våga Köra Sänkt
_Glenne_ Bry mindre, varva mer
21 juni 2007 · 5 753 Inlägg

men fyfan man blir så jävla sne på folk som inte kan skilja på mitt och ditt mad

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
BMW 535iM E28 "Imolarot II" (1986)
FreddeK
21 juni 2007 ·

Tråkigt är det! Därför jag inte lägger ner några pengar på bilen längre. man får inte ha ett skit ifred i detta fina land som kallas sverige.

Cascade
21 juni 2007 · 264 Inlägg

Är det ngn som har en dubbel wrc-vinge till salu så hör gärna av er, är väldigt tacksam för svar och tipps. Säve depå är ju snart och jag har sett fram emot att ställa ut bilen men utan en wrc-vinge så deltar jag inte...

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
Squadron
21 juni 2007 · 1 833 Inlägg

Fyfan va tråkigt ! Det blir bara värre å värre.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!
Garic
21 juni 2007 · 539 Inlägg

tråkig sad

men hur vågar du parkera denna snygga bilen så här ute bara? sad finns massa avundsjuka som snor vingar, repar lacken osv...

Cascade
21 juni 2007 · 264 Inlägg

Bor i radhus där alla har bilarna på uppfarterna. Men nu har jag fixat så att den kan stå i garage, lite sent bara... Bor i ett "bra" område som är väldigt lungt, dock hindrar ju inte det att idioter kan åka förbi å göra inbrott å stjäla.

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
Bostrom RS
22 juni 2007 · 886 Inlägg

Har en av mina bilar (den finare av dom) ca 1 mil ifrån min lägenhet, i ett garage med låsta dörrar. Skulle aldrig ha den på parkeringen inne i stan.

Focus RS
Horizon
22 juni 2007 · 296 Inlägg

Sanslöst! blir så förbannad! lider med dig

Bobo
22 juni 2007 ·

Den dagen jag måste ha min bil på gatan säljer jag den, går inte att ha något ifred längre.

Anters
22 juni 2007 · 11 Inlägg

Några gjorde inbrott i min bil förut och försökte sno min gti vinge förut men rötäggen lyckades inte oavsett hur mycket dom röck i vingen då dom glömde skruva loss skruvarna i mitten. Tippar på att de var nån epafjortis som ville ha en vinge till sin 240 epa -.- Blir så jävla less på sånt. När man blir tvungen att byta lås och rikta om plåten på skuffen för att dom ryckt för kung och fosterland. Vart är sverige på väg?

Mitsubishi Colt "CZT" (2006)
CrilleD
23 juni 2007 · 831 Inlägg

Bobo skrev:
Den dagen jag måste ha min bil på gatan säljer jag den, går inte att ha något ifred längre.

Instämmer till fullo!

Förövrigt jävla rötägg det finns.

Senast redigerat av CrilleD (23 juni 2007)

ToXtreme
23 juni 2007 · 3 627 Inlägg

740tjejen skrev:
fy fan vilka rötägg de finns, finge ja få syn på en som gjorde så kommer h*n ångra sig rejält, visst ja ä tjej men ja kan endå,

Bara för att du är tjej så betyder inte det att du inte kan använda ett bollträ wink


Nej men det är förjävligt!

Har sagt till mig själv att den dagen jag skaffar en riktig showstopper, den dagen skaffar jag ett garage!

Kika in och följ gärna projektet! BMW E46 318ti - Vägen mot perfekt stance!
Simple and clean, all you ever need to know ;)
mcguyver
23 juni 2007 · 218 Inlägg

gaaa jag blir så jävla sur när jag hör sådant det var ju inte länge sedan dom slet sönder min så jag vet hur det känns hoppas det löser sig snart för dig

good_year
23 juni 2007 · 755 Inlägg

Fan kan inte folk ge fan i andras bilar har fått min bil skrapad på sidan och antennen av bruten sedan en bula i fönster listen..men det gick att polera bort och hade en extra antenn från min brors skrot bil..
Dom kan väl fan sabba sina egna bilar eller skaffa en burk och börja spara till det dom vill ha på sina egna bil i stället för att sno från någon annan skulle inte ens få för mig att ta ett ventil lock på en fälg.
hoppas du får ut en ny vinge på försäkringen

Cascade
23 juni 2007 · 264 Inlägg

good_year skrev:
Fan kan inte folk ge fan i andras bilar har fått min bil skrapad på sidan och antennen av bruten sedan en bula i fönster listen..men det gick att polera bort och hade en extra antenn från min brors skrot bil..
Dom kan väl fan sabba sina egna bilar eller skaffa en burk och börja spara till det dom vill ha på sina egna bil i stället för att sno från någon annan skulle inte ens få för mig att ta ett ventil lock på en fälg.
hoppas du får ut en ny vinge på försäkringen

Jo jag får ut ny vinge på försäkringen men självrisken ligger ju på 3000:-. Vingen kostar 3500:- men sen tillkommer ju lack + repor på bilen där vingen var fäst. Sävedepå och många andra utställningar som jag skulle åka på blir nu inställda. Känns förjävligt.
Hoppas verkligen att gärningsmannen får "betala" för det han gjort mig och säkerligen många andra. Önskar honom all skit en man kan råka ut för...

VTEC - när andra växlar är det dags att gasa
iceman19
23 juni 2007 · 98 Inlägg

lider verkligen mä dig! fy fan vilka idioter de finns..
fick hela bilen repad ifjol så ja vet hur förbannad o besviken du känner dig..

hoppas de löser sig bara..

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang