Bilträff varje torsdag under juni, juli och augusti på Vilsta i Eskilstuna.

Denna evenemangstråd är inte knuten till något evenemang i kalendern ännu.
Skapa nytt evenemang för tråden

*****JÄNKEBILSIDIOT***** · 10 962 Inlägg
Skrivet 12 maj · Inlägg av trådskaparen #1

Träffarna brukar börja vid halv sex. Tre priser med Peoples Choice. Det är mest jänkare men det förekommer bilar av andra slag också.

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Gillar stora motorer med vrid och kubik! Just Real Power------No Turbo Shit!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
14 989 Inlägg
Skrivet 12 maj #2

Jag kommer!
https://www1.garaget.org/archive/105/104261/402499/402499-3876105.jpg
När öppnar insläppet?

When interviewed by Gay Byrne Stephen Fry was asked what he would say if he came face-to-face with God. Fry said: "Bone cancer in children, what’s that about? How dare you? How dare you create a world where there is such misery that’s not our fault? It’s utterly, utterly evil. Why should I respect a capricious, mean-minded, stupid God who creates a world which is so full of injustice and pain?"
*****JÄNKEBILSIDIOT***** · 10 962 Inlägg
Skrivet 12 maj · Inlägg av trådskaparen #3

Evildan skrev:
Jag kommer!
https://www1.garaget.org/archive/105/10 … 876105.jpg
När öppnar insläppet?

Som jag skrev så runt halv sex. Tror tyvärr inte att intresset är så jättesort för din bil. wink När jag skrev "bilar av andra slag" menade jag liiiiite äldre bilar. Men jag förstår din satir! Haha! smile

/Benny

Jag har en paroll--Long live rock'n'roll!!!
Gillar stora motorer med vrid och kubik! Just Real Power------No Turbo Shit!!!
Jag säger som Rännhola Rockers:
Ni som kör européer, Ta era kärror med er och ställ dom där dom hör hemma, i cykelstället!!!
14 989 Inlägg
Skrivet 12 maj #4

Vettemannen skrev:

Evildan skrev:
Jag kommer!
https://www1.garaget.org/archive/105/10 … 876105.jpg
När öppnar insläppet?

Som jag skrev så runt halv sex. Tror tyvärr inte att intresset är så jättesort för din bil. wink När jag skrev "bilar av andra slag" menade jag liiiiite äldre bilar. Men jag förstår din satir! Haha! smile

/Benny

Insläpp samtidigt, kanoners då vet jag.
Jag tror ärligen att ingen annan bil skulle fånga mer intresse eller någon ägare skulle få mer frågor än Moi om jag ställde dit Priusen. Men det är inte riktigt rätt forum kanske på gräsmattan i vilsta.

When interviewed by Gay Byrne Stephen Fry was asked what he would say if he came face-to-face with God. Fry said: "Bone cancer in children, what’s that about? How dare you? How dare you create a world where there is such misery that’s not our fault? It’s utterly, utterly evil. Why should I respect a capricious, mean-minded, stupid God who creates a world which is so full of injustice and pain?"

Sponsrade tjänster

Sommardäck
Vinterdäck