caromania skrev:
granadadr skrev:
Samuel85 skrev:
Vet du någon annan 1941 Volvo lastbil till salu i sverige alls? Det vet inte jag nämligen, så har inte mycket val om jag ska ha 40tals volvo lastbil att renovera, vilket är vad jag vill ha helst. Annars vanlig Volvo PV går ju också, men är inte lika kul som intressebil eftersom man inte kan resa så långt i den utan o betala skjortan på hotell o så.
om du nu redan har bestämt dig köp den då, men räkna med att du kan bli blåst, och kom ej å gnäll sen,, för om han blåser dig kommer han INTE att gå med på NÅGOT, utan förmodligen hota dig istället,, men köp den du ,,
Hur kan han bli blåst menar du?
efter vad jag har hört i tråden är säljaren otrevlig och dyl,, då ringer alla mina varningsklockor, så nog tror jag säljaren är en filur,, men kan ju absolut inte bevisa det så klart,, men min känsla är så,,
en gång åkte jag å kikade på en bil ägaren skröt om att den var såååå rostfri,, jämtlandsbil, när jag körde den så kändes den trött,, ska ha 147 hk, sen så när jag påpekade att farthållaren ej fungerade så fick jag ett surt svar om att den använder då inte han,, så där började jag dra öronen åt mig,, sa att jag ville krypa under,, vet exakt var scorpio rostar

har väl haft 20-30 st inkl skrotbilar, och givetvis fanns det rost,, å ägaren vart arg ,, jag for därifrån utan att ens lägga ett bud