Sportratt på efterkontroll av Lambda?

ThatBitch
22 oktober 2019 · 3 Inlägg

Hejsan! Inte hittat något tidigare om detta, och kanske helt korkad fråga.. Meeen gör ett försök!

Det är så att min bil (subaru) har fått godkänt på alla poster, men inte lambda värdet, ska fixas nu i veckan och besiktas om.

Det som nu är gjort är att jag har sprotratt installerad, men ingen lampa lyser, tror ni dem kommer hitta det eller bara kolla lambda värdet?

Senast redigerat av ThatBitch (22 oktober 2019)

candyweiss
22 oktober 2019 · 848 Inlägg

ThatBitch skrev:
Hejsan! Inte hittat något tidigare om detta, och kanske helt korkad fråga.. Meeen gör ett försök!

Det är så att min bil (subaru) har fått godkänt på alla poster, men inte lambda värdet, ska fixas nu i veckan och besiktas om.

Det som nu är gjort är att jag har sprotratt installerad, men ingen lampa lyser, tror ni dem kommer hitta det eller bara kolla lambda värdet?

Fungerar inte en enda lampa på hela bilen lär du få anmärkning på det.

AM/A1/A2/A/B/BE/C1/C1E/C/CE/D1/D1E/D/DE, någon som har fler?
caromania Forummoderator
22 oktober 2019 · 9 296 Inlägg

Du menar SRS-lampan?
Mannen med hammaren har makten. Du kan få nya anmärkningar på en ombesiktning.

When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
ThatBitch
22 oktober 2019 · 3 Inlägg

candyweiss skrev:

ThatBitch skrev:
Hejsan! Inte hittat något tidigare om detta, och kanske helt korkad fråga.. Meeen gör ett försök!

Det är så att min bil (subaru) har fått godkänt på alla poster, men inte lambda värdet, ska fixas nu i veckan och besiktas om.

Det som nu är gjort är att jag har sprotratt installerad, men ingen lampa lyser, tror ni dem kommer hitta det eller bara kolla lambda värdet?

Fungerar inte en enda lampa på hela bilen lär du få anmärkning på det.

caromania skrev:
Du menar SRS-lampan?
Mannen med hammaren har makten. Du kan få nya anmärkningar på en ombesiktning.

Jodå alla lampor fungerar, endast motstånd installerad!

Aboslut är det så, lika bra och ta orginalratt! Tack så mycket!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang