Dröm bygget man alltid har vilat göra , nissan skyline r34 gtt nismo aero edition, som får sig Z-tune whidebody kitt 50mm bredare. Samt försöka byta dom paneler som går till kolfiber. Blir även en hel del arbete under huven med.... Visa mer
Du kan trösta dig med att ska åka och låna en karossvagga till veckan.. När jag plockat bort dörrarna finns det inte en bult kvar på bilen! Tycker det ser ut som att du är ganska nära på bilderna
Ooooooh! Sakta men säkert bygger du en dröm i verkligheten...
Aah verkligen , de får ta den tid de tar , men när den är klar så har ja min dröm bil. Som denna turbo trodde ja aldrig att ja skulle äga och ha i en r34
Då åkte skajan ner till Uppsala/pbz för ett genomgående motor bygge, bla kolvar, stakar och svänghjul ska bytas och allt som fattas på motorn . Så den är körklar siktar på 550-600hk
Nu börjar det snart närma sig nere i Uppsala. Alla delar är nu beställda o bestämda , samt hur den skall mappas . Är nu bara o vänta in delarna och att dom ska monteras, helt sjukt vad man vill ha hem hon nu
Grymt fint och snyggt projekt du har är! Gillar verkligen din bil! Sådana där "förstärkningsstag" lite här och där gör faktiskt väldig nytta, har också monterat liknande på min gamla volvo 945 Turbo.