Kompressor kit till BMW e34 - 540

Starillusion
19 april 2020 · 3 Inlägg

Hej

Tänkte försöka mig på att hänga i en kompressor till min e34 540.

Någon som har några erfarenheter?

Men framförallt någon som har något bra tips på vart jag kan köpa vettiga grejer eller ett kit hade varit skönt, i realtid?

Hittar en hel del gamla trådar osv, med länkar till ställen som inte levererar längre.

Uppskattar verkligen alla svar, från länkar, till bilder eller video klipp.

Tack på förhand

panda666
19 april 2020 · 4 250 Inlägg

Starillusion skrev:
Hej

Tänkte försöka mig på att hänga i en kompressor till min e34 540.

Någon som har några erfarenheter?

Men framförallt någon som har något bra tips på vart jag kan köpa vettiga grejer eller ett kit hade varit skönt, i realtid?

Hittar en hel del gamla trådar osv, med länkar till ställen som inte levererar längre.

Uppskattar verkligen alla svar, från länkar, till bilder eller video klipp.

Tack på förhand

Har också letat runt lite nu och verkar inte finnas ett kit till e34 längre hos ess. Dom brukade ha men verkar som att dom inte säljer längre ser bara e39 nu. bästa chansen kanske är ebay nu eller nån annan liknande sida, kanske ali express osv. men kolla nog upp vad du köper innan du slår till^^

Starillusion
19 april 2020 · 3 Inlägg

panda666 skrev:

Starillusion skrev:
Hej

Tänkte försöka mig på att hänga i en kompressor till min e34 540.

Någon som har några erfarenheter?

Men framförallt någon som har något bra tips på vart jag kan köpa vettiga grejer eller ett kit hade varit skönt, i realtid?

Hittar en hel del gamla trådar osv, med länkar till ställen som inte levererar längre.

Uppskattar verkligen alla svar, från länkar, till bilder eller video klipp.

Tack på förhand

Har också letat runt lite nu och verkar inte finnas ett kit till e34 längre hos ess. Dom brukade ha men verkar som att dom inte säljer längre ser bara e39 nu. bästa chansen kanske är ebay nu eller nån annan liknande sida, kanske ali express osv. men kolla nog upp vad du köper innan du slår till^^

Även jag har kollat på ESS, som du säger dom hade förrut men verkar inte så längre.

Hade säkert gått att köra annan årgång om det inte vore för V8an.

Det är det jag är inne på också, kollade Ebay lite men efter som jag inte är speciellt duktig på det här, och det kommer bli mitt första bygge så skulle det vara skönt med en säker sida så jag vet att jag får bra grejer. Även så kan vissa återförsäljare vara väldigt trevlig med support.

Vi får kolla vidare om någon annan har något vettigt.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang