Söker bil för fotografering

On-the-run
8 juni 2020 · 38 Inlägg

Skapar en tråd här istället då avdelningen om foto/video verkar stendöd här i forumet.

Är en hobbyfotograf som givetvis är biltokig. Skulle vilja fota lite mer bilar och är ute efter någon eller några som har någon kul bil som dom vill få fotad. Det kostar inget då jag gör det för att ”träna” på att fota bil. Enda kravet är att den är väldigt ren.

Endast i Göteborg dock och gärna någon hyfsat rolig bil. Inte någon gammal Volvo 240.

Provade att ta lite bilder på en här i forumets V60 och dom kan ses här med andra av mina bilder:

mikelnilsonbark.fotosidan.se

Hör av dig i PM om du har en trevlig bil och vill ha lite foton på den!

Senast redigerat av On-the-run (8 juni 2020)

Xebers76
9 juni 2020 · 2 246 Inlägg

https://www1.garaget.org/gallery/images/156/155033/155033-d3aa62c627f72333d2dff3e43a637a53.jpg

pejons
19 maj 2021 · 31 Inlägg

Kan en Lotus Elise 111R vara intressant?

Instagram: P_meckar
Citroën C4 "Fransk finess" (2005)
Volvo V70N "Gammal trotjänare" (2001)
DetailingByErik
25 augusti 2022 · 16 Inlägg

On-the-run skrev:
Skapar en tråd här istället då avdelningen om foto/video verkar stendöd här i forumet.

Är en hobbyfotograf som givetvis är biltokig. Skulle vilja fota lite mer bilar och är ute efter någon eller några som har någon kul bil som dom vill få fotad. Det kostar inget då jag gör det för att ”träna” på att fota bil. Enda kravet är att den är väldigt ren.

Endast i Göteborg dock och gärna någon hyfsat rolig bil. Inte någon gammal Volvo 240.

Provade att ta lite bilder på en här i forumets V60 och dom kan ses här med andra av mina bilder:

mikelnilsonbark.fotosidan.se

Hör av dig i PM om du har en trevlig bil och vill ha lite foton på den!

Hakar gärna på den här iden! Har fått UV-spray av en leverantör som gör att bilen skiftar färg om man har en UV lampa Kan vi inte göra något riktigt häftigt?

Den används för att testa aerodynamik i tunnel annars.

Volvo XC60 "Black Reaper" (2013)
DetailingByErik
9 februari 2023 · 16 Inlägg

pejons skrev:
Kan en Lotus Elise 111R vara intressant?

Absolut!

Volvo XC60 "Black Reaper" (2013)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang