Vinterdäcken har smält :p

bjorn1988
8 december 2020 · 171 Inlägg

Brådhis skrev:

bjorn1988 skrev:

johanbrolin skrev:

Tråkigt, Hade dock varit intressant att se hur däcken såg ut. Om du haft mailkontakt med dem kanske de finns kvar i din mailbox? smile

Ska kolla om jag kan hitta något på mejlen men var rätt länge sen och då jag kastat alla mejl i papperskorgen har de nog gått för långt för att återfå dem.

Kolla även "Skickat"-mappen. Den brukar man ju inte rensa lika frekvent... smile Vi är nog många som är nyfikna här.

Jag rensar alla mappar, frun blir galen på mig ibland haha:lol:

bjorn1988
8 december 2020 · 171 Inlägg

Growe skrev:

bjorn1988 skrev:

Growe skrev:

kasta mail?    har mail från 2008 t.o.m körordrar från min chef  smile  enda mail jag kastar är reklam mail smile

haha satan :p Nej jag har en släng av ocd och behöver ha det rent överallt. Allt som inte fyller något syfte längre tar jag bort, de som fortfarande kan vara aktuellt kategoriseras.
Jag rensar min samtalslista, sms, messenger etc etc 1 gång i veckan för att det är "stökigt" annars.

Låter som man är helt dum i huvudet haha :p jag kunde inte hitta några bilder tyvärr hmm

får så mycket saker jag behöver  både på mail sms osv..

har ju tex koder till olika bussgarage till ett antal olika företag runt i landet  så man kan tvätta bussen när man är borta några veckor och  telfon nummer till olika chafförer kunder m.m      men har så mycket sparade telfonnummer så jag måste skriva vilket företag alla jobbar annars har jag för många med samma namn så man inte vet vem som är vem smile

mer än 1gång jag blivit räddad av allt skit jag sparar smile

Haha ja de kan bli mycket alltså.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang