4560
Sök

Pris på motor och växellåda

1 Inlägg
7 februari 2021
Trådstartare
Hej, har en epa, en 245a som jag hann köra i nån månad innan jag fick hål i motorblocket. Köpte då en motor med enkellåda, bytet av motorn blev tyvär aldrig av så nu tänkte jag sälja nya motorn med växellådan, lådorna som satt i epan och lite mer.

Undrar alltså hur mycket jag kan få för motorn det är en B230A som suttit i en 740, ny bytt generator, fick med en m47 som som jag har för mej inte är fast monterad i motorn längre. Får jag mer om jag säljer motorn och lådan försej eller tillsammans? Har ochså spärrade dubbla lådor (m40 m45) som jag vill få bort, vad kan jag få för dessa nu när man får ha enkellåda i en epa på bess. Har en till låda som bara ligger, en m46 har jag för mej.

Hur mycket kan ja få för själva epan? En kapad 245 från 75, besiktad men har besiktning nu sent i februari. Ljudet är inget speciellt, dubbla 12or från gas med 2 5,25or och ett ganska slött steg.

Så hur mycket kan jag få för allt och kommer jag få mer för att sälja allt separat ? (Är inte kunnig alls inom bilar)

Sök