Köpråd: Audi S5 eller Nissan 370Z

1Adrian1
1 maj 2021 · 356 Inlägg

Donni skrev:

Gvbbbe skrev:
Tja!

Vill höra era reflektioner och tankar kring en Nissan 370z vs en Audi s5.
Jag är medveten om att det är 2 helt olika bilar men det är just dessa 2 jag fastnat för ordentligt och inte riktigt kan komma till ett beslut på vilken jag ska köpa.

Ska användas till att göra vardaglig körning betydligt roligare och lite pendlande till min hemstad om helgerna.

Budget: max 250k.

Vilken går det att ha roligast med? Vilken fungerar bäst "vardagligt"? Övrigt?
Tack!

Köp inte Audi! Jag har en S5 3.0 haft problem med den sen jag köpte den skiten ingen kan fixa den, svensstigs vill ha 40000kr men inte säkert att den ska gå som de ska, så nej köp alldrig Audi snyga är dom men kas okså är dom.

Vad för problem har du haft?

it_mutt Avstängd
1 maj 2021 · 10 388 Inlägg

Donni skrev:

Gvbbbe skrev:
Tja!

Vill höra era reflektioner och tankar kring en Nissan 370z vs en Audi s5.
Jag är medveten om att det är 2 helt olika bilar men det är just dessa 2 jag fastnat för ordentligt och inte riktigt kan komma till ett beslut på vilken jag ska köpa.

Ska användas till att göra vardaglig körning betydligt roligare och lite pendlande till min hemstad om helgerna.

Budget: max 250k.

Vilken går det att ha roligast med? Vilken fungerar bäst "vardagligt"? Övrigt?
Tack!

Köp inte Audi! Jag har en S5 3.0 haft problem med den sen jag köpte den skiten ingen kan fixa den, svensstigs vill ha 40000kr men inte säkert att den ska gå som de ska, så nej köp alldrig Audi snyga är dom men kas okså är dom.

Får väl hoppas att TS såhär strax över 4 år senare redan gjort ett beslut i frågan.

De som säger att lycka inte kan köpas för pengar...har aldrig ägt en Audi
Shit! -What? Rollers. -No? Yep. -Shit!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang