Borbet type-t 17tum värde?

AndreasJJ
7 juli 2021 · 25 Inlägg

Tjena tänkte kolla om de finns nått värde i en uppsättning borbet type-t fälgar..har lite lacksläpp och ser allmänt använda ut men Inge kantskrap är de nå värde i dom så tänkte jag ”fixa” upp dom innan dom säljs

Har googlat lite och verkar inte vara allt för vanliga speciellt som 17 tummare men kan var helt fel ute,är mest amerikanska sidor som man hittar nån info så undrar om de finns nått sug efter dom här i Sverige smile

Toyota corolle ke70 "lillJapanaren" (1982)
Stream Statstjänsteman
10 juli 2021 · 125 Inlägg

Skriv annonsen på tyska så lär de säljas inom kort

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
AndreasJJ
10 juli 2021 · 25 Inlägg

Stream skrev:
Skriv annonsen på tyska så lär de säljas inom kort

Funderade på de också men måste ju hitta nån sida för de..plus vet jag inget direkt värde på dom hittade bara nån gammal annons från 2008 så var ett tag sen och då låg dom på 500€ (5.000kr) men mina har ju den ”bredare” läppen dessutom

Senast redigerat av AndreasJJ (10 juli 2021)

Toyota corolle ke70 "lillJapanaren" (1982)
Stream Statstjänsteman
10 juli 2021 · 125 Inlägg

förstår, det optimala vore en tysk auktionssajt, men kanske inte det enklaste att hitta. Men de har väl google i tyskland

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
AndreasJJ
11 juli 2021 · 25 Inlägg

Stream skrev:
förstår, det optimala vore en tysk auktionssajt, men kanske inte det enklaste att hitta. Men de har väl google i tyskland

Lär ju bara vara bökigt att sälja utomlands..finns ju en massa vw forum/BMW forums vet jag så kanske är nått? men ville mest ha svar på om de finns nått intresse för dom här i Sverige smile

Toyota corolle ke70 "lillJapanaren" (1982)
Stream Statstjänsteman
14 juli 2021 · 125 Inlägg

AndreasJJ skrev:

Stream skrev:
förstår, det optimala vore en tysk auktionssajt, men kanske inte det enklaste att hitta. Men de har väl google i tyskland

Lär ju bara vara bökigt att sälja utomlands..finns ju en massa vw forum/BMW forums vet jag så kanske är nått? men ville mest ha svar på om de finns nått intresse för dom här i Sverige smile

neh inte för det minsta jobbigt enligt mig, tyskar fiskar välskötta reservdelar här i Svedala

Audi A6 Avant 3.0T quattro "Daytonagrey" (2009)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang