6915
Sök

Plombering abs säkring xc70

2 Inlägg
24 mars 2022
Trådstartare
Hejsan, nu har jag varit så dum och tagit bort plobmeringen jag har plomberingen kvar men vet inte hur den ska sitta. Alltså abs säkringen som är plomberad

* Voff voff *
11 083 Inlägg
24 mars 2022
Perjohan2 skrev:
Hejsan, nu har jag varit så dum och tagit bort plobmeringen jag har plomberingen kvar men vet inte hur den ska sitta. Alltså abs säkringen som är plomberad

En plombering är ju just en plombering. Dvs tar du bort den måste man göra en ny. Man kan inte återanvända en plombering, då tappar den sitt syfte.

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

4 578 Inlägg
24 mars 2022
Bara att regga / besa om traktorn då!

2 Inlägg
25 mars 2022
Trådstartare
Brådhis skrev:
Perjohan2 skrev:

En plombering är ju just en plombering. Dvs tar du bort den måste man göra en ny. Man kan inte återanvända en plombering, då tappar den sitt syfte.

Så om jag åker in på bess kan dom då fixa en ny?

* Voff voff *
11 083 Inlägg
25 mars 2022
Perjohan2 skrev:
Brådhis skrev:
Perjohan2 skrev:

Ja, men det blir ju en form av besiktning. Så kolla med dom först vad som krävs innan, tex intyg eller så.

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

Fri fart för ett fritt folk!
14 910 Inlägg
25 mars 2022
Perjohan2 skrev:
Brådhis skrev:
Perjohan2 skrev:

ja om du gör en registrerings bes men då kommer dom inte godkänna bilen.    varför rörde du den?   det gör a-traktorn till bil samma sec som plomberingen är bruten

Kör fort så hinner inget hända...

4 578 Inlägg
25 mars 2022
Jag tror ju inte att dom "bara fixar" en ny, hur ska dom lita på att du inte varit o lekt Marjasin på fler ställen?

7 786 Inlägg
25 mars 2022
Tror det krävs en regbes för att få ny plomb.

Fri fart för ett fritt folk!
14 910 Inlägg
25 mars 2022
torsen skrev:
Tror det krävs en regbes för att få ny plomb.

ja annars kan man ju bryta dom varje år..   det blir dessutom automatiskt regg bes när dom ser det på besikntingen

Kör fort så hinner inget hända...

Sök