Trashad front

Muskelbil
30 januari · 321 Inlägg

Hybrid_ skrev:

Muskelbil skrev:

Ansan skrev:

Ja jag har ju bara levt snart 47 år wink

Du ser, min tes stämmer. 😎
Jag anser bestämt att du som umgås med ynglingar dagarna i ända torde ha tillskansat dig en dispens med råge.
Jag raljerar mestadels då svenskan innehåller en stor mängd låneord.
Men visst tycker jag ändock att språkkunskaper har decimerats genom åren. Många tror att en björntjänst är en stor tjänst på samma vis som krokodiltårar är att gråta ymnigt.

Åter till det ijenkliga (det gör fysiskt ont att skriva så) ämnet: Stötfångaren.
Prova att demontera den, går det inte är det bara att lämna in den till lokala Leffes ved och bil. Märkesverkstaden blir inte rätt ekonomiskt.

Men märkesverkstad vet exakt hur man gör. Lämnar ett veto där.

Nu är jag lika kluven som klabbarna hos av mig nämnda verkstad.
Ta in offerter?
Jag håller med dig om att KIAverkstaden kan bilen och har inte sönder något när dom fixar den.

Hilmer
30 januari · 1 789 Inlägg

Om vagnskadeförsäkring finns så använd denna, generellt så finns det ett otal saker bakom som gärna får sig en smäll och då börjar det att dra iväg i pengar.
Vanliga saker som kan få sig en kyss vid en sån skada är både kondensor och kylare och ramen därtill. Skadan ser kanske inte så farlig ut att titta på, men ha i åtanke att bilarna idag är uppbyggda för att ta upp kollisionskrafterna vilket innebär att mycket ska brista för att ta upp krafterna innan dessa når passagerarutrymmet.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang