3565
Sök

Var ska jag annonsera ut bilen?

96 Inlägg
lördag 20:42
Trådstartare
Jag har ett par bilar jag vill sälja,men problemet är att jag inte kan lägga ut på Blocket mm iom att jag inte kan lägga fram tagna bilder till annonsen!
Förr fanns det andra annonsidor förutom Blocket,men hittar ingent när jag söker

Forummoderator
26 470 Inlägg
lördag 20:49
Vad menar du med att du inte "kan lägga fram tagna bilder till annonsen" på Blocket?

Facebook market är väl i övrigt ett stort alternativ.

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

4 210 Inlägg
lördag 21:42

Renault går sönder ibland men går oftast att laga

* Voff voff *
10 978 Inlägg
Igår 08:54
mach1-70 skrev:
Jag har ett par bilar jag vill sälja,men problemet är att jag inte kan lägga ut på Blocket mm iom att jag inte kan lägga fram tagna bilder till annonsen!
Förr fanns det andra annonsidor förutom Blocket,men hittar ingent när jag söker

Samlarbilar, skrotbilar, bruksbilar...? Är det udda bilar finns det väl troligen FB-grupper för märket/modellen. Är det vanliga bilar så funkar väl Blocket eller Marketplace bäst. Är det samlarbilar finns det ju auktionssidor som brukar vara välbesökta, tex Bilwebauctions.

Men bilder lär nog vara en bra grej oavsett, knappt ingen vill väl köra för att titta på en bil man inte sett på bild idag. Så en kamera/kameramobil är nog en bra investering för dig oavsett.

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

tummen mitt i handen
187 Inlägg
för 6 timmar sedan
Som redan nämnts i tråden... varför kan du inte få fram nytagna bilder/foton på kärran du vill sälja?

Idag har ju nästintill 99% av sveriges befolkning en mobiltelefon med kamerafunktion (utan jag själv faktiskt) som kan ta fina professionella bilder. Eller en riktig kamera typ systemkamera och/eller digitalkompaktkamera (vilket jag själv ett helt gäng av). Så om du nu varken har mobiltelefon med kamerafunktion eller en systemkamera alt digitalkompaktkamera så be en polare knäppa några dussin fina bilder som han mailar dig till din emailadress. Så är det bara för dig att välja ut några fina bilder och tanka upp på den sidan du vill annonsera ut bilen. Själva annonseringen är så pass enkel idag 2025 så det fixar tom farfar. :-)

Lycka till!

Elektronikfreak
Stoned Records - bootlegs med bl a Black Sabbath, Queen, Patti Smith, Jimi Hendrix, Roxy Music och Lou Reed
Mitt senaste bilköp - Peugeot 206 SW (2006)

Sök